Hè bah, tootje! Ik had nog zo gezegd dat het niet bij jullie over moest gaan! Ik zit er nu ook bijna midden in en vind het prachtig. Ik hoop voor jou dat het snel over is. Ik ga zo lekker slapen.
Hier rommelt het nu en het regent nogal. Maar er komt meer zo te zien op buienradar. Hier in Winterswijk in de tent zijn we er nog niet vanaf. Hopen dat het niet te erg wordt want dan moet pap morgn alles zeiknat inpakken en ben ik bang dat ik een beetje bang ga worden. Dit is pas de 2e keer voor mij dat ik met onweer in een tent zit dus moet nog wennen
vreselijk zwaar onweer gehad vannacht en er is mega veel water gevallen , ben blij dat de nacht voorbij is brrrrr
gohya
Geplaatst: 14-08-15 08:39
tootje71 schreef:
vreselijk zwaar onweer gehad vannacht en er is mega veel water gevallen , ben blij dat de nacht voorbij is brrrrr
Hier precies hetzelfde!jeetje wat ging het tekeer zeg.Complete wolkbreuken afgelopen nacht om half 5 tot 10 voor 6,aan een stuk door.En heel veel bliksem,weinig donder. het begon gisteravond om half 12 met weerlichten,maar dat was nog ver weg,denk boven Utrecht.
Hier vannacht geen onweer meer gehad. Dat was om 23.30 gelukkig afgelopen. Wel benauwd,dus lekker met de ventilator aan geslapen. Nu droog en 20 graden.Hopelijk blijft het droog.
dravergekkie
Geplaatst: 14-08-15 08:51
En het is zo lekker afgekoeld nu , en al dat water was hartstikke welkom !
Volgens mij heeft het vannacht kanonhard geregend... Wel wat flitsen gezien om 2u 's nachts, maar geen onweer. Nu is het lekker koel met een beetje bewolking.
het is hier droog gebleven Groningen). tot nog toe lijkt het er op dat het ook droog blijft. nou ja we zullen het wel zien
tine10
Geplaatst: 14-08-15 10:06
Hier geen onweer of regen gehad. Vanmorgen scheen de zon nog, nu wel bewolkt.
Rienn
Geplaatst: 14-08-15 10:12
Zo begon het gisterenavond. het heeft zeker tot een uur of 23:00 gestuurd, het begon rond 21:00 uur. Man man man, wat een flitsen, echt een uur lang alleen maar flitsen, harde regen en wind. Daarna nog meer flitsen en gerommel. Ben in slaap gevallen en toen ik vanmorgen vroeg wakker werd was het nog steeds warm.
Wel erg gaaf om te zien. Zat hele avond op het balkon 15 hoog.
Wow, Rienn. Vette foto. Mooi dat je zo hoog zat, dan heb je de beste uitkijk. In Gld kwam het er vannacht pas goed uit, zo rond 3 of 4 uur volgens mij. Ik ben weer in slaap gesukkeld. Nu lijkt het zonnig en droog, maar het kan nog gaan regenen vanmiddag.
Hier begon het gisteren rond 10 uur en om kwart over 2 toen ik in slaap viel was het nog steeds in volle gang. Het gras is er blij mee
Morrie
Geplaatst: 14-08-15 11:31
vreselijke klappen onweer vannacht en vanmorgen op stal had ik dit in de regenmeter en in mijn bak kon aquatraining gegeven worden (evenals in het bos, dus), maar het gras zag er mooi groen van èn ik reed niet meer door de Sahara, geen stofwolken meer als ik in mijn achteruitkijkspiegels keek