Dat klussen zie ik inderdaad ook niet echt naar uit, maar waarschijnlijk gaat het wel meevallen bij ons.. Mijn vader gaat ons heel veel helpen en ik mag sowieso geen vrij in december op het werk, dus alles wat overdag gedaan kan worden, maak ik niet mee.
In de avonden en weekenden ga ik natuurlijk wel meehelpen.
Ja, wit tinten zijn echt lastig, zijn er zoveel van... Denk dat ral 9010 het meest voorkomt inderdaad.
Noviceh, dat traplopereffect is ook erg stijlvol inderdaad! Lijkt mij wel dat daar een prijskaartje aan zit ja...
Vind sowieso alles voor de trap echt duur.
Maar zo laten wil ik hem ook niet, te glad en te gehorig...
Klinkt goed, de planning om over te gaan naar het chalet! Was het zo vies dat je zolang bezig bent geweest?
Oh hahah, ja dat zijn inderdaad nog onvoorziene meubels mintgroen

Miriam, wat fijn dat jullie allemaal van dat soort tips kregen zeg, ik zie dat nog niet zo snel bij ons gebeuren...
Op zich klinkt het wel logisch qua stoken, maar om hem nou zo lang zo te laten zie ik ook niet zitten.
Wij zijn nu heel erg bezig met wat we op de muren willen. Vriendlief twijfelde toch nog een klein beetje tussen stucwerk en dat renovliesbehang, maar heeft nu gezien hoe dat renovliesbehang eruit ziet en is volgens mij nu wel om.
Nu is het nog de vraag waar het allemaal gaat komen...
In principe beneden, maar als je dan de hal ook doet, moet je ook het trappenhuis meenemen..
Maar dan kom je boven en dan word het daar opeens wat anders qua bekleding op de muur, dat lijkt mij ook gek.
Als we alleen beneden laten doen en boven zelf behangen, zitten we met het trappenhuis, die zouden we dan zelf moeten behangen, dat is echt lastig, hebben geen goede behanger in ons midden die dat ziet zitten.
Maar boven en beneden + trappenhuis laten doen, word waarschijnlijk echt te duur

Hoe hebben jullie dat opgelost? 2 verschillende dingen voor boven en beneden of gewoon het hele huis in 1x laten doen met 1 bepaald soort?
Stucen of spuiten is dus geen optie meer voor ons, stucen word nog duurder en risico op scheuren vinden we te groot en spuiten vinden we gewoon echt niet mooi.
Dus het wordt of renovliesbehang of gewoon behang (waarvan ik dan ook niet weet of dat gaat scheuren)...