Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nachtlampje schreef:Tipje; Als er bij jou een zelfscankassa is... Zelf scannen! Dan is er bij het poortje een grote bak met heeul veel moestuintjes die je zelf uit kan zoeken.
Hier in Nijmegen gaat iedereen gerust even zoeken, alles open schuiven en bekijken wat het is
Nachtlampje schreef:Tipje; Als er bij jou een zelfscankassa is... Zelf scannen! Dan is er bij het poortje een grote bak met heeul veel moestuintjes die je zelf uit kan zoeken.
Hier in Nijmegen gaat iedereen gerust even zoeken, alles open schuiven en bekijken wat het is
Roosje01 schreef:Gezien ik gek ben op snoeptomaatjes ga ik deze nu proberen zelf te zaaien uit een snoeptomaatje Maar nu de vraag hoe doe ik dat haal ik de zaadjes eruit en stop ze in een potje of de zaadjes eerst laten drogen?
Tallie1979 schreef:Roosje01 schreef:Gezien ik gek ben op snoeptomaatjes ga ik deze nu proberen zelf te zaaien uit een snoeptomaatje Maar nu de vraag hoe doe ik dat haal ik de zaadjes eruit en stop ze in een potje of de zaadjes eerst laten drogen?
Ik heb gewoon de zaadjes, direct uit de tomaat, zo met vruchtvlees en al in de aarde gestopt. Heb nu 5 mooie plantjes staan
Scum schreef:Hoe kan dat dan Roosje?
Bij mij is de prei en de krulselderie uitgekomen.
Maar... hellup???? Ik heb gisteren de kropsla en de radijsjes omgepot. De radijsjes zijn helemaal happy, maar de sla ziet eruit alsof hij dood is. Hij ligt nu helemaal slap om. Wat moet ik doen???