Hier een stille meelezer! Ik heb vorige week tweemaal de microvezel vloerdoeken van de Action gekocht, alleen passen ze niet op mijn dweilsysteem. Uit luiigheid en onoplettendheid ben ik ze vergeten terug te brengen. Als iemand uit omgeving Enschede ze wil, mag je ze gratis ophalen. Verzenden gaat niet werken, dan ben je meer kwijt aan verzendkosten dan de waarde van die dingen zelf!
Ik heb eindelijk een hoesje voor mijn telefoon gevonden (HTC sensation XE) past echt perfect en voor €1,59 kan ik absoluut niet tobben. Ook heb ik die stofzuiger zakken gehaald, past perfect in de stofzuiger en scheelt nogal met de orginele zakken die ongeveer 30 euro per 5stuks kosten. Wat ben ik toch weer blij met de action!!
ik heb al jaren een donzen dekbed van de Action 2x2 voor 25,- toen. Die van mij heeft een hele mooie katoenen hoes zeg maar. Die ze later verkochten had zo'n dunne, daar kon je bijna doorheen kijken en de veren zien zitten.. Weet niet hoe die van nu er uit zien, maar de mijne gaat al zeker 6 jaar mee wordt nu wel wat minder, maar wat wil je voor 25,-
Ik vind de handdoeken van de action heel fijn. Heb er een heel stapeltje van (met washanden en gastendoeken trouwens). Ze bevallen allemaal, zowel de anne ... lijn als de gewone.
Vind alleen wel dat de handdoeken vrij snel dun worden maarja ook niet zeuren voor die prijs
carmenbrum
Geplaatst: 01-02-13 17:31
Mizora schreef:
Ik vind de handdoeken van de action heel fijn. Heb er een heel stapeltje van (met washanden en gastendoeken trouwens). Ze bevallen allemaal, zowel de anne ... lijn als de gewone.
ik heb de handoeken laatst gekocht, ik heb ze alleen nog niet gebruikt. ze zijn miss wel wat dunner dan kwaliteitshandoeken maar laatst had de blokker handoeken in de aanbieding en die waren net zo dun en waren helemaal geen leuke kleuren.