Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
manzano schreef:Nou ik heb kunststof kozijnen, dus ik geloof dat ik daar sowieso maar uit de buurt blijf met een brander

een huis zonder keuken/badkamer is minder waard dan een huis met goede keuken/badkamer.
)
Sinds ik dat gister afgesproken heb ik echt niets meer gehoord, zelfs vanacht niet dus ik denk dat hij niet meer thuis is geweest. Maar hij gebruikt drugs, rare vrienden over de vloer, muziek hard(werd er eergister om 4 uur gewoon wakker van.. en probeer dan maar eens te slapen). Bij de bovenburen wel eens aan de deur gstaan. Zelfs de bovenburen van zijn bovenburen hoorde muziek. Hij hoest super hard en je hoort hem ook gewoon praten.Wat gehorigheid kan ik mee leven maar als het boven mijn televisie uitkomt of ik kan niet rustig slapen. Dus ben heel benieuwd hoe het vordert…
!
.
Verder heb ik dus geen CV, staat ook nog op de planning maar nite duidelijk wanneer. Dus nog een gaskachel regelen. 
Wel klein maar ben maar alleen en het is er lekker snel warm voor nu zonder dat er CV is en heb natuurlijk een extra kamertje.
ChantalSmook schreef:Dus nog een gaskachel regelen.
Met krijtverf (Annie Sloan, Abbondanza) een kleurtje geven en nieuwe hoesjes maken.

ChantalSmook schreef:Nicolletje valt het geluid er tegen ja? Zit jij ook huur?

Citaat:Wonen
Voor elk interieur en smaak is er op Cadeaudepot een passend cadeau te vinden... Laat je inspireren door onze kersttafels, slaapkamer en diverse stijltafels gemaakt door woonstylistes. Van modern design tot vintage antiek, van duurzaam linnengoed tot glitter en glamour.
•& klevering, mooie woonaccessoires
•Combitex, oude geschilderde legertafels en vintage meubelen
•Gewoon, woonaccessoires van vilt en katoen
•Hollandsche waaren
•Braxton
•Strand keukenlinnen via bijde dames
•Himla bedlinnen via bijde dames
•Beddinghouse linnengoed beddinghouse
•Little Diva via beddinghouse
•Zuiver, mooie woonaccessoires
•Kardol & Verstraten via beddinghouse
•Uitgeverij Snor, mooie, leuke en grappige boeken