Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mavelle schreef:Ik heb vandaag even flink geshopt bij de Action! Doe mee aan de actie van http://www.actie4kids.org en heb even de inhoud voor bijna 2 schoenendozen gehaald bij de action. Schade: 11.24
Suusie22 schreef:Mavelle schreef:Ik heb vandaag even flink geshopt bij de Action! Doe mee aan de actie van http://www.actie4kids.org en heb even de inhoud voor bijna 2 schoenendozen gehaald bij de action. Schade: 11.24
voordeel van de action.. je maakt er kinderen in arme landen mee blij,,en je portemonnee ook
Suusie22 schreef:ach.. je stimuleert het toch steeds weer door dingen bij de action te kopen... dus dat doe je zelf ook Evelli, anders was je niet in dit topic
Nouka schreef:Maar de Action koopt partijen op, daardoor kan alles zo goedkoop verkocht worden ... het is dus niet zo dat er puur spullen door arme kindjes gemaakt worden
En ja, ieder doet wat hij/zij kan toch? Als je een klein budget hebt maar toch iets wil betekenen ... ik vind het een goeie actie hoor Mavelle
Weten jullie trouwens of ze ook haaknaalden hebben? Breinaalden heb ik wel gezien, maar ik heb niet zo goed gekeken... Ik heb boekjes met haakpatronen gekregen en ik wil beginnennnn!
d0nnaa_dan schreef:Dat vind ik echt onzin... En dat alleen maar omdat de duurdere merken dat praatje goed weten te verkopen. Je kan mij echt niet wijsmaken dat er veel verschil tussen zit. Die dure stijlstangen zijn net zo goedkoop in productie.
Evelli schreef:Suusie22 schreef:ach.. je stimuleert het toch steeds weer door dingen bij de action te kopen... dus dat doe je zelf ook Evelli, anders was je niet in dit topic
Dat zeg ik toch niet? Dat ik er niet kom
Vond de blijdschap erom een beetje vreemd, dat je dan kindjes in arme landen blij maakt met action spullen.
Evelli schreef:Doe ook mee aan de schoenendoosactie hooral jaren
Dus je bent niet de enige die het doen
Stop er trouwens meestal egen/weinig speelgoed in, maar veel schoolartikelen. Maken ze tenminste kans op enigzins opleiding, want vaak mogen ze alleen op school komen als ze een potlood en een schriftje hebben.