Heb je de bank al?Gewoon een paar verfstalen meenemen van de bouwmarkt en dan kijken of het staat. Ik stem trouwens voor roze
Ja heb ik al maar die staat bij mijn ex in huis.... dus wordt lastig om zo effe langs te gaan..Die lichte roze?
Als je meerdere kleuren mooi vindt dan zul je zelf moeten kiezen welke er op de muur komt Dat kunnen wij niet voor je doen
forel is neutraler. allemaal leuke prullaria in roze is leuker en kan je makkelijker en goedkoper ook van kleur wisselen als je dat wilt
forel kleur is erg natuurlijk, vind het op de laatste foto;s ook erg mooi staanwat ariebombarie ook zeg, je kan ook allerlei prulletjes doen in roze, is goedkoper en makkelijk te wisselenmaar zou wel eerder roze doen dan de lichtblauwe
Jeehhhh we hebben te horen gekregen dat we november de sleutel krijgen van onze nieuwbouw woning! Ik is helemaal blij Heb er zo'n zin in! Inmiddels is de woning gevoegd, trappen staan erin en morgen komt het glas er in Hier wat foto's (het is de hoekwoning - zijn inmiddels dus al iets verder met de werkzaamheden) Keuken:
Eigenlijk wou ik juist eens iets anders dan een neutrale kleur Woooo KletsKoekje, gefeliciteerd!!!! Vette keuken
kletskoekje, ben benieuwd hoe het huis er uit ziet als het af is, maar de keuken zeg,, wauuwwwww die is echt mooi
Gefeliciteerd Kletskoekje! Idd een mooie keuken! Wordt hij helemaal zoals op het plaatje?FS, als je iets minder neutraal wilt dan is roze misschien een betere keuze. Maar joh, je kunt het altijd nog over verven hoor..Een blik verf is zo gekocht.
ik stem ook voor roze en bij een roze muur kunnen ook best nog roze accessoires gaaf huis en mooie keuken!