Ik heb mijn kamer volledig verbouwt Had besloten om toch niet op kamers te gaan maar dan maar gewoon mijn kamer thuis te verbouwen. Zal vanmiddag foto's plaatsen! Ik vind het super mooi geworden
Hier nog 3 dagen tot sleutel overdracht..... begin toch zenuwachtig te worden! Pffff...... Gas en stroom is in ieder geval goedgekomen, kreeg net netjes een mail ivm doorgeven meterstanden! Nu ziggo nog...... daar heb ik alleen een heel hard hoofd in! Ging gisteren ook nog eens mijn auto kapot........ ggrrrrr ik was zooo boos! Maar goed, hij kan pas volgende week naar de garage en dat is dicht bij het nieuwe huis. Geluk bij een ongeluk zullen we maar denken. Gelukkig hebben we altijd 1 auto stilstaan voor de deur (en stiekum rijdt die vele malen beter al mijn ukkie haha) Brrr moet aan zoveel denken! Maar goed........ vrijdag zullen de eerste foto's volgen!
snoeppapier
Geplaatst: 21-03-11 21:04
Oooh, dat zul je altijd zien dan, dat op zo'n moment ook de auto nog stuk gaat Gelukkig nog een reserve-auto! Spannend hoor, nog 3 nachtjes
En ook voor Vonneke gaat het opschieten! Leuk dat er nu allemaal weer nieuwe huizen aankomen, vind het altijd zo leuk om foto's van opgeknapte huisjes te zien
Hier is het echt zo goed als klaar nu allemaal, afgelopen weekend balkon low-budget opgeknapt Hebben vlonders op de vloer en wilgenmatten langs de reling overwogen, maar ergens moet je gewoon de grens trekken. Het is 'maar' een balkon waar we hooguit één maand per jaar op zitten (als de zomer mee gaat werken dit jaar ) en 's winters wordt het er niet mooier op. En dat voor die paar jaar dat we hier maar blijven wonen...
Maar...dit is het resultaat met wat plantjes en accessoires De stoeltjes gaan nog vervangen worden voor inklapbare stoelen en aan het raamkozijn komt dan ook een klaptafel zodat we ook lekker buiten kunnen eten
Zo was het balkon na de aankoop: vol groene aanslag en vooral saaaaaai Ons tijdelijke klus-stelletje stond er toen net al (net als bier voor de klussers )
En nu, na veel schrobben en opleuken met spulletjes en plantjes...
Laat de lente nu maar echt komen (en blijven totdat ik eind april vakantie heb )
Hier zijn we druk aan de klus Ons huis is helemaal wit gespoten, en het zit er mooi op! Echt super egaal. Je hebt wel belachelijk veel latex nodig, maar dan heb je ook wat. In 4 uur was t klaar. Echt heerlijk.
Nu zijn we bezig met het schuren van t houtwerk. We hebben superveel inbouwkasten, heel fijn, maar dat betekend dat we 16 binnendeuren met bijbehorende deurposten moeten schuren en lakken Wat gaat daar veel tijd in zitten zeg! We zijn ongeveer op de helft nu.
De trap gaat ook goed! Hij is bijna kaal. Stuk beter dan donkerbruin
Echt leuk om het huis elkedag te zien opknappen! Wordt echt met de dag lichter! Ga me er steeds meer thuis voelen, elke dag dat ik er weer in gewerkt heb. Gek idee dat we daar over een maand wonen. Zal wel wennen!
Mooi geworden dat balkon!!! Ik hoop ook dat je er meer plezier van mag hebben dan je denkt
Voor degene met verhuisstress, google eens ik ben ergens hele handige lijstjes tegengekomen waarop je kan afvinken wat je gedaan hebt en alles waar je aan moet denken, moet regelen staat erop inclusief tijdverdeling van wanneer (hoe lang voor oplevering e.d.) je dit toch echt geregeld moet hebben. Ik vond het iig erg handig en heb ze toen direct geprint ipv link opgeslagen
Hier ook weer aardig aan de klus geweest. Hebben een wand in onze slaapkamer in Fine taupe gedaan. En een gedeelte van de andere kamer behangen. En daarvoor alle muren daar gladgeschuurd en gaatjes opgevuld. Wat een werk Beneden zijn gisteren alle stopcontacten naar beneden gezet, die zaten allemaal op ooghoogte, dus niet praktisch. Vanavond verder met behangen en morgen komt als het goed is de tegelvloer!!!
Vraagje, hoelang duurt het voordat Ziggo is aangesloten? Zie het hierboven staan en ik ga er vandaag maar eens achteraan
Oh oke, dan ga ik daar vandaag even achteraan Voordat we erin zitten zijn we nog wel 3 weken verder vrees ik. Vloer moet nog gelegd worden en drogen en er moet nog gestuct worden in de woonkamer. En klaar met schilderen zijn we ook nog niet.
Bij mij ook iets van 3 weken geloof ik. Maar dat was in de zomer en dan kijk ik toch geen tv (en internetten deed ik via een onbeveiligd netwerk van een van de buren ).
Haha dat internet deden wij ook via iemand in de buurt! Altijd handig oudere mensen in de buurt die geen verstand hebben van beveiligd internet.. Het was alleen niet altijd even snel..
Wij hebben toen in het begin ook even meegelift op anderen hun aansluiting gelukkig was het geregeld voor dat die mensen het doorkregen en de verbinding beveiligd hadden
Ir111
Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-11 11:50
Ik gebruik het nog steeds heel vaak, de verbinding van Ziggo is echt heel slecht en ik moet dus vaak mijn router even aan/uit doen. Daar ben ik dan te lui voor (van de bank op staan en stekker in en uit stopcontact halen ) en dan switch maar weer naar het onbeveiligde netwerk van de buren.
Oh wij hebben nooit problemen geloof ik met ziggo, wel met de router Maar dat ligt niet aan ziggo gok ik Hopelijk gaat het in ons eigen huis wel stabiel draaien. Wel abbo hebben jullie als ik vragen mag? Mijn vriend wil graag film 1 erbij
Ir111
Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-11 12:01
Oh, ik ben nogal dom met dit soort dingen. Hoe weet ik of het aan de router ligt of aan Ziggo?
Ik heb het alles in 1 (telefoon, inet en tv) basis, de simpelste versie. Gekozen omdat ik meer dan genoeg aan die zenders heb en niet heel wild internet, alleen een beetje surfen en mailen, ik download zelden dingen. Telefoon gekozen omdat veel vriendinnen ook Ziggo hebben en we dan gratis kunnen bellen.
Basis volstaat prima (behalve dan dat inet er nogal vaak uitligt). Ik kijk uit eindelijk toch nauwelijks film. In de zomer staat de tv maar 1 of 2 keer per week aan. In de winter wat meer maar dan kijk ik nog geen films. Als je film liefhebber bent kan het leuk zijn, dat film1. Maar dat is meer een mannending geloof ik, tenminste ik heb wel wat vrienden die zoiets hebben maar geen enkele vriendin.
Nou mijn vriendin kijkt het regelmatig, maar die heeft 2 kleine kids thuis en dat kijkt ze dan onder het strijken bijv Maargoed pas was avatar erop en nu is vriendlief om, maar die site van ziggo is zoooooooo onoverzichtelijk