HTC Telefoons

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Verafjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 22:03

Charlotte en Spekkie geven die proggies ook aan waar die mb's naartoe gaan? Ik heb zo'n angstig vermoeden dat er in dat smsje iets heeft gezeten wat mb's aan het vreten is............. spyware? of zeg ik nu iets heel doms?

edit ik lees nu dat spekkie schrijft dat het per app aangegeven wordt ;) ben gelijk gaan downloaden

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 22:12

xLiezel schreef:
Klopt omdat ze bewegen.. :j maar ook HD wallpapers doen het niet.. :?

Raar? Bij mij doen ze het wel gewoon..

Verafjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 22:24

heb ik nog een domme vraag, ik heb per ongeluk 2 keer task killer op mijn bureaublad staan, hoe krijg ik zo'n app weg ???? heb al van alles geprobeerd, maar krijg die overbodige niet weg.

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 22:29

Ik heb niet het hele toppic doorgelezen, maar is de accu van jullie HTC ook zo snel leeg.
Aplicaties, internet en die dingen staan allemaal uit en toch doen we maar 1 dag met de accu.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 23:04

Verafjord schreef:
heb ik nog een domme vraag, ik heb per ongeluk 2 keer task killer op mijn bureaublad staan, hoe krijg ik zo'n app weg ???? heb al van alles geprobeerd, maar krijg die overbodige niet weg.

Ingedrukt houden totdat je 'm kan verplaatsen, en dan linksonder naar verwijderen.

Verafjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 07:12

imd schreef:
Verafjord schreef:

Ingedrukt houden totdat je 'm kan verplaatsen, en dan linksonder naar verwijderen.

zo makkelijk? hahaha ik ben aan het klooien geweest. Hartstikke bedankt +:)+

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 12:24

oliebol zeg, mijn desire s is net in het water gevallen :\ Heb m nu begraven in een bak met rijst, hopend dat ie het morgen of over 2 dagen weer doet.. Nog iemand die zo dom geweest is als mij? Deed je telefoon het na het drogen weer?

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 16:49

jesito schreef:
Ik heb niet het hele toppic doorgelezen, maar is de accu van jullie HTC ook zo snel leeg.
Aplicaties, internet en die dingen staan allemaal uit en toch doen we maar 1 dag met de accu.

Ja hier ook...

x_spekkie_xJarig

Re: HTC Telefoons

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 18:16

Nee, mijn HTC Wildfire S gaat gerust een paar dagen mee op één accu. Alleen gebruik ik dan maar weinig internet (wifi) en zet ik de dataverbinding altijd uit.

Livito

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 18:19

:oo hoe doe je dat haha ! als ik niet internet of gewoon de hele dag aan het werk ben en alleen even in mn pauze op internet zit is ie alsnog savonds leeg :(

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 18:21

Dat komt omdat je er dan te weinig mee doet. Hier hetzelfde verhaal ;)

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 18:22

Livito schreef:
:oo hoe doe je dat haha ! als ik niet internet of gewoon de hele dag aan het werk ben en alleen even in mn pauze op internet zit is ie alsnog savonds leeg :(

Ja dat probleem heeft mijn man ook met dat ding!!!

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 18:23

jesito schreef:
Livito schreef:

Ja dat probleem heeft mijn man ook met dat ding!!!

en ik ook..

x_spekkie_xJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 18:26

Livito schreef:

Wat apart. Heb je ook een Wildfire S? En hoe oud is je telefoon?
Mijn telefoon is trouwens nog geen maand oud ;)

Livito

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 18:30

ik heb idd ook de wildfire S , telefoon is ongeveer ook een maandje oud .
gebruik m de ene dag heel veel , en de andere dag als ik moet werken weer iets minder dan houd ie het wel iets langer vol maar begint ie savonds ook te piepen dat ie nog maar 5 % heeft :j

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 18:46

Ik heb mijn telefoon nu sinds dinsdag, 2 dagen dus. De batterij is nog steeds vol... Heb m dinsdag opgeladen verder niet meer, ik zie nu pas dat ie niet helemaal groen meer is. Overigens ben ik er bijna continue mee bezig. _O- Nee, overdag niet zoveel, werken. Maar 's avonds veel internet.

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 19:06

yeahhh...morgen krijg ik me telefoon terug :D

x_spekkie_xJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 19:53

Livito schreef:
ik heb idd ook de wildfire S , telefoon is ongeveer ook een maandje oud .
gebruik m de ene dag heel veel , en de andere dag als ik moet werken weer iets minder dan houd ie het wel iets langer vol maar begint ie savonds ook te piepen dat ie nog maar 5 % heeft :j

Ik heb de widget 'energiebeheer' in mijn scherm gezet. Wifi is altijd uit (behalve als ik hem even gebruik), bluetooth uit, gps uit, synchroniseren uit en schermverlichting op stand 2 van de 3.
Ook heb ik de 'Advanced Task Killer' (zo'n leuk groen monstertje) die ik elke keer als ik mijn telefoon heb gebruikt aan klik om alle op de achtergrond draaiende apps uit te zetten. Heel veel apps gaan namelijk automatisch draaien en die zet je zo uit.
Automatisch synchroniseren uitzetten (instellingen -> accounts&synchroniseren -> autosync uitvinken) wil ook helpen voor het verlengen van de batterijduur. Maar dan krijg je dus niet automatisch nieuwe mail of tweets of facebook berichten binnen. Maar goed, daar klik ik dan de app voor aan en dan worden ze ook weer geladen.

Livito

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 19:57

ik zal eens kijken :j dankjewel :D
heb wifi en gps iig uitgezet nu :)

Happyhealthy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 20:03

hallooo!

ik had even een vraagje, kan iemand mij een goede htc telefoon aanraden, voor niet al te veel geld?
ik zelf zat te denken aan de htc wildfire s, iemand ervaring?

sorry als het al een keertje is gevraagd, ik heb niet het hele topic doorgelezen.

liefs, chantal

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 20:07

Wildfire S, ja!

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 20:55

Ik heb zelf de Desire, erg tevreden mee, nog helemaal geen problemen gehad. Mindere vind ik alleen dat hij met opladen erg warm wordt.
Mijn vader heeft de Wildfire, is hij ook erg tevreden mee, gebruikt hem voor zijn werk en is nog steeds erg snel na een half jaar. Sinds kort heeft een vriendin van mij de Wildfire S, vind ze ook een erg fijne telefoon. Deze is in vergelijking met de Desire en Wildfire kleiner.

Succes met uitzoeken! :9

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 12:47

Domme vraag misschien hoor. Maar sinds gister staat er telkens zo'n soort van satellietje bovenaan te knipperen op mijn telefoon, waar is dat voor?
Hij is er ineens gekomen zonder dat ik wat gedaan heb.
heb de gps al uit gezet dacht dat dat het was, maar hij gaat nog niet weg :?
heb een Desire S.

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 13:30

Ik had dat ook bij m'n Desire S.. Weet ook niet wat het was, maar hij deed t vooral als ik op internet zat.. Dan knipperde die satelliet een paar keer, en dan was tie weer weg..

Heb nu de Wildfire S besteld, ben benieuwd! Lees er hier wel goeie dingen over in ieder geval!

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 14:34

Bij mij brand ie al continu vanaf gistermiddag, daarvoor nooit gehad :s