Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pashon schreef:ginger spannend, al zal de overdracht inmiddels al geweest zijn!
Abeltje heel erg jammer, maar daarom hoef je niet weg te gaan hoor. Al het goede laat even op zich wachten. Even sparen en de nodige dingen opknappen en dan gewoon weer proberen, vergeet niet elk jaar los je steeds meer van je hypotheek af.
Laat je heel goed voorlichten over ketels, wij hebben ook een nieuwe erin laten zetten en keken naar de goedkoopste, helaas zijn daar geen onderdelen van in nl te verkrijgen mocht ie stuk gaat of iets en is die niet zo zuinig als gezegt word.
MISTRAL94 schreef:Pashon schreef:ginger spannend, al zal de overdracht inmiddels al geweest zijn!
Abeltje heel erg jammer, maar daarom hoef je niet weg te gaan hoor. Al het goede laat even op zich wachten. Even sparen en de nodige dingen opknappen en dan gewoon weer proberen, vergeet niet elk jaar los je steeds meer van je hypotheek af.
Laat je heel goed voorlichten over ketels, wij hebben ook een nieuwe erin laten zetten en keken naar de goedkoopste, helaas zijn daar geen onderdelen van in nl te verkrijgen mocht ie stuk gaat of iets en is die niet zo zuinig als gezegt word.
Intergas is alles gewoon van te krijgen, ik heb nu 7 jaar een intergas en bevalt prima. Dit merk is qua onderdelen iig geen probleem. Zijn er merken op de markt dan waar dit probleem wel een rol speelt?
mylittlejoy schreef:Dank je! Het is een 4 kamer appartement in Zoetermeer. Ongeveer 500m bij stal vandaan, dus heerlijk dichtbij. Even funda-linkje zoeken....
http://www.funda.nl/koop/zoetermeer/app ... venbos-59/
Pashon schreef:Verder vind ik gewoon dat het huis schoon en netjes moet zijn, dus schone badkamer opgemaakte bedden en geen slingerend wasgoed. Verder vind ik dat het huis "fris" moet ruiken, dus geen rooklucht ofzoiets gewoon raampje open dat soort dingen.
SaskiaKur schreef:Kan je hier ook aanmelden voor zoekende bokkers naar huurappartementjes of zijn het alleen koopwoningen?