geloof me, hij is niet goedkoop (nog steeds 400 betalen.) maar aangezien ik geen abonnement verlenging binnenkort heb oid, en deze telfoon echt bagger is die ik nu heb ..
Ik zou een Iphone nooooit 2e hands kopen! Je kunt het toestel niet open maken dus kunt niet controleren op bepaalde schades. Hoevaak ik al mensen in de winkel heb gehad met een 2e handse iphone met vocht of valschade. Mijn tip: koop m in de winkel of via een webshop, origineel met bon en garantie!
Tsja, het ligt er wel aan waar je naar zoekt ja. Of ie echt al dik 2ehands is of nog maar ff.
Mn broers, vader, moeder, schoonzussen en 2 vrienden hebben allemaal 2e hands gekocht en allemaal top.
Moet dan ook maar gewoon mazzel hebben denk. iemand meenmen met verstand, zeker gaan kijken, zorgen dat ie niet te oud is en het liefst met bon + garantie.
Tja, ik heb liever een nieuwe met keest duurder abbo dan een 2de hands.
Squawk
Geplaatst: 25-07-10 23:22
smokey17 schreef:
Chrissie_ schreef:
Beginscherm
die staat nu open maar zie het niet
In Itunes op je telefoon klikken zeg maar. Iphone van Véronique heettie bij mij en dan zie je het wel staan.
MelanieB
Geplaatst: 25-07-10 23:50
Courses schreef:
Tja, ik heb liever een nieuwe met keest duurder abbo dan een 2de hands.
Keest? Ja maarja, ik hoef er geen abbo bij, al helemaal niet van t mobile oid, de bundels zijn me te klein en als je groot hebt erg duur.. Maargoed ik neem m ook mee naar amerika voor daar dus
hallo ik heb ook een iphone! de 3gs 16g maar er is weer een nieuwe software beschikbaar maar op 1 of andere manier krijg ik die niet gedowload,, iemand een idee?
Dit is echt heel fijn, had ik al m'n muziek erop staan, had ik 1 nieuwe artiest die ik wou bijvoegen, ineens alles eraf en alleen die ene artiest staat er nog op. Echt, de logica.
ik hebe vandaag contact gehad met t-mobile over het feit dat ik al heel lang ingeschreven was voor een iphone 4 maar niets meer gehoord had nu.... hebben ze blijkbaar me reservering verwijderd..... heel fijn! zit je zo lang te wachten voor een iphone... vis je nog achter het net :'(
Ik heb totaal geen problemen met 4. Iemand had laatst een opmerking over het aantal tekens in een sms die je typt niet zichtbaar zijn, dit kun je echter wel aanzetten.
Anoniem
Geplaatst: 26-07-10 22:27
_Veronique_ schreef:
Ik heb totaal geen problemen met 4. Iemand had laatst een opmerking over het aantal tekens in een sms die je typt niet zichtbaar zijn, dit kun je echter wel aanzetten.