Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
DuoPenotti schreef:Ik vind het ook een mooie oplossing
Zo heeft iedereen er wat aan. Ja de groot verbruiker niet, maar die kan misschien ook wel wat minderen. Want 1169 m3 gas is ook veel vind ik dan.
Wij gaan er gelukkig ook niets van merken want zoveel gebruiken wij ook niet. Hele geruststelling.
purny schreef:Net even de prijzen van essent opgezocht(nieuwsgierigheid won het). Er wordt gesproken over tarieven die op 1 januari 2022 golden.
Er zou dan voor klanten van essent een bedrag gelden van 1,11 per kuub gas en 0,2525 cent per kwh.
Ik vind dit een goede oplossing voor iedereen en zo heeft iedereen weer ademruimte
Sansevieria schreef:purny schreef:Net even de prijzen van essent opgezocht(nieuwsgierigheid won het). Er wordt gesproken over tarieven die op 1 januari 2022 golden.
Er zou dan voor klanten van essent een bedrag gelden van 1,11 per kuub gas en 0,2525 cent per kwh.
Ik vind dit een goede oplossing voor iedereen en zo heeft iedereen weer ademruimte
Dat zou voor heel veel mensen inderdaad een fijne oplossing zijn
mag schreef:Wij hadden in januari nog een vast contract met gunstig tarief. Geld dan dat tarief? Alles tot 1100m3 is dan tegen het lagere tarief en alles daarboven voor het duurdere tarief als ik het goed begrijp?
furious schreef:mag schreef:Wij hadden in januari nog een vast contract met gunstig tarief. Geld dan dat tarief? Alles tot 1100m3 is dan tegen het lagere tarief en alles daarboven voor het duurdere tarief als ik het goed begrijp?
Ik denk niet dat je de prijs van je contract betaald maar van de dagwaarde van 1 januari.
furious schreef:mag schreef:Wij hadden in januari nog een vast contract met gunstig tarief. Geld dan dat tarief? Alles tot 1100m3 is dan tegen het lagere tarief en alles daarboven voor het duurdere tarief als ik het goed begrijp?
Ik denk niet dat je de prijs van je contract betaald maar van de dagwaarde van 1 januari.
DuoPenotti schreef:Ik vind het ook een mooie oplossing
Zo heeft iedereen er wat aan. Ja de groot verbruiker niet, maar die kan misschien ook wel wat minderen. Want 1169 m3 gas is ook veel vind ik dan.
Wij gaan er gelukkig ook niets van merken want zoveel gebruiken wij ook niet. Hele geruststelling.