Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Albertina71 schreef:.
Ik heb nu een probleem met fietskettingsmeer op een beige broek. Het is wel lichter geworden van Dreft afwasmiddel maar niet weg.
Ik heb nog een vlekkenzeep van de markt, die ga ik volgende keer proberen en lang in laten trekken. Wie weet...
Tieme schreef:Albertina71 schreef:.
Ik heb nu een probleem met fietskettingsmeer op een beige broek. Het is wel lichter geworden van Dreft afwasmiddel maar niet weg.
Ik heb nog een vlekkenzeep van de markt, die ga ik volgende keer proberen en lang in laten trekken. Wie weet...
Ik spuit er altijd dasty ontvetter op en anders wasbenzine
Slmt9 schreef:Wij maken altijd eerst kennis of het klikt. We hebben ook mensen gehad waarbij ik me niet comfortabel voel en dan beperk ik me enkel tot een gesprek.
Is er wel een klik dan vraag ik in het gesprek of het goed is dat ze dit, dit en dit willen schoonmaken en of ze op dat moment een rondje door het huis willen of liever wanneer ze beginnen. We gaan dan van zolder naar beneden, met een een blik in de kamers voor het idee.
Wij hebben een emmer met schoonmaakmiddelen en de vraag of ze zich daarmee redden.
Dan eindigen we vaak met welke dag/tijdstip het prettigste is.
Eenmaal afgesproken laat ik ze gewoon hun gang gaan en ben de eerste keren altijd thuis. Ik zorg dat ik niet in de kamer ben waar zij op dat moment zijn. Ik leg altijd even uit hoe koffie/thee werkt.
PSvanLot schreef:Ben nog steeds heel blij met de Scrub Daddy, van de week de bakplaat van de oven mee gedaan en dat ging echt zo eenvoudig. Heerlijk! Samen met de pot Pink is het een topcombinatie.
Suzanne F. schreef:Wat is het voordeel van de scrub daddy en mommy tov een normale schuurspons?