Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Roodvos schreef:Leer heeft ook regelmatig onderhoud nodig. Mijn leren eetkamerstoelen moet ik 2x per jaar behandelen.
En met een scherpe nagel van een hond of kat kan leer ook stuk. En dan heb je er ook echt een scheur in ipv een lus of haal.
En dat bruine leer kan bij het ouder worden echt heel lelijk worden, vind ik dan. Vaal en met kreukels.
Zoiets als dit, en dan valt deze nog mee, dat zou echt mijn schrikbeeld zijn:
https://dehuiszwaluw.nl/wp-content/uploads/2016/01/IMG_0273.jpg
Menino schreef:Hahah wat een overweldigende consensus!
Mijn bank is donkerbruin suede/geborsteld achtig, tegen zwart aan. Dus zwart vloekt daar echt bij.
Ik ga ze vandaag bellen en hoooop dat ze de order aan kunnen passen En anders gaan we gewoon leuke kussentjes en een plaid oid erover leggen.
Hier overigens de kleurstaaltjes waar we uit twijfelde (waren meer dan 1000 stofjes, dus waren wat overprikkeld haha)
[ [url=m/fE4rcq.jpg]Afbeelding[/url] ]
De gekleurde leren vind ik net te flets in onze kleurpalet (+ ook ouwelijk.) Mocht iemand ineens nog andere fantastische suggesties hebben waar ik zelf nooit opgekomen zou zijn… want je kunt ieder deel apart laten stofferen en sta open voor alle suggesties
Menino schreef:Jongens houd op hoorIk moet ook nog aan mezelf kunnen verantwoorden dat ik hier een maandsalaris aan uitgeef
![]()
Ik heb hartelijk gelachen om de reactie van Jennyj01 en hem even naar mijn vriend gestuurd om de kwaliteit van mijn offer te laten zien, als iemand met een design/kunstachtergrond![]()
(niets binnenhuis hoor... ben altijd geïnteresseerd in interieurs, en tevens teleurgesteld in de uitkomst van mijn eigen keuzes, en ik denk dat nu perfect duidelijk is waarom
)
Petrol fluweel it's gonna be. Help even duimen dat ze de order nog kunnen en willen aanpassen.
PSvanLot schreef:De caravan is heel erg gaaf!!! Ga je er veel mee op pad?
Menino schreef:Jongens houd op hoorIk moet ook nog aan mezelf kunnen verantwoorden dat ik hier een maandsalaris aan uitgeef
![]()
Ik heb hartelijk gelachen om de reactie van Jennyj01 en hem even naar mijn vriend gestuurd om de kwaliteit van mijn offer te laten zien, als iemand met een design/kunstachtergrond![]()
(niets binnenhuis hoor... ben altijd geïnteresseerd in interieurs, en tevens teleurgesteld in de uitkomst van mijn eigen keuzes, en ik denk dat nu perfect duidelijk is waarom
)
Petrol fluweel it's gonna be. Help even duimen dat ze de order nog kunnen en willen aanpassen.
sniesie schreef:PSvanLot schreef:De caravan is heel erg gaaf!!! Ga je er veel mee op pad?
Dank je wel! We hebben hem net en hebben een proefkampeerweekend in Markelo gedaan en over twee weken moet hij mee naar Zuid-Frankrijk. Het is zeker de bedoeling dat we nu ook weekendjes ermee weg gaan. Voorheen hadden we een tent en dan doe je dat toch niet zo snel
Boras schreef:@ menino
Ik moest aan jouw gave, nieuwe stoel denken bij het lezen van dit artikel![]()
https://www.ad.nl/wonen/meubels-van-vel ... ~a8c67269/
IMANDRA schreef:Je kan vragen of ze een staaltje bij de fabriek voor je bestellen. Hebben wij ook gedaan met onze meubels!