Nadir schreef:Fijn dat je over bent Fitzroy!manzano schreef:Bij de notaris??
Euh nee, de koopakte van de makelaar
Wou al zeggen.... Dat gebeurde zelfs voor corona bij sommige makelaars al digitaal.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Steentje schreef:
Fitzroy, fijn dat je nu verhuisd!
Nadir, gefeliciteerd!
Is er iemand die ervaring heeft met een bod uitbrengen zonder ontbindende voorwaarden?
) Urona447 schreef:Met cash geld bedoelde ik wit geld wat op de rekening staat. Lekker onduidelijk.
Ik was volop dozen aan het pakken en dan zit je niet echt te wachten op de kopers.
), ze verkopers hebben 1x iemand voor me ontvangen en ik heb een keer een appje gestuurd.
Wat het vaker hier zijn voor een groot deel verklaart
Maar ik heb er ook helemaal geen probleem mee. Het huis wat wij gekocht hebben hebben we net afgelopen woensdag voor de 2e keer van binnen gezien. Zijn wel een paar keer buitenom geweest, huis staat leeg. Makelaar en notaris doen daar moeilijk over. Had nl al weken geleden graag even wat willen opmeten, maar mocht niet. En ik verwacht nog ruzie met ze te gaan krijgen. Hou het maar op een vooruitziende blik van mijn kant. Notaris regelt alles voor de verkoper, maar verkoper is meer dan laks met leeghalen van pand en rotzooi er omheen. Makelaar heeft bepaalde dingen belooft tijdens bezichtiging, en ik ga er nu al vanuit dat daar niks van waar gemaakt gaat worden. Is een uit de categorie van een vrouw hoort achter het fornuis en dr smoel te houden, dat is iets dat pik ik niet. De 15e smorgens voor het tekenen bij de notaris worden we bij het huis verwacht voor de meterstanden. Als het dan niet is zoals afgesproken kan hij wat van mij verwachten. Wij gaan niet opdraaien voor de rotzooi van een ander.
), en neigen naar het doen van een bod zonder ontbindende voorwaarden, om een extra troef in handen te hebben.