Mag ik mij aanmelden voor een tour langs alle mooie projecten?
Om alle goede ideeën te jatten

En kan dan best met de trailer langs Oss rijden richting het noorden

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
palousa_boy schreef:Ik ben blij dat ik veel gewoon kan doen met de kantenmaaier, als ik tenminste niet weg zak met de trekker omdat het te nat is.
Maar zaken als klimop uit een boom halen of echt snoeien zal ik toch met de hand moeten doen
Ethelate schreef:Die stal ziet er zo netjes uit! En leuk een jaarling erbij![]()
Om alle goede ideeën te jatten![]()
Ethelate schreef:Die stal ziet er zo netjes uit! En leuk een jaarling erbij![]()
Om alle goede ideeën te jatten![]()
superpony schreef:Mooie foto.
Maar wel balen van de palen. Ik had echt een ding met motor gekocht of gehuurd als ik alles van tevoren wist. Volgens mij zijn mn spierballen puur van het palen draaienMaar ik ben wel een beetje makkelijk. Maak de afstanden groter en dat scheelt me dan weer......
-knip-
Jammer dat die actie alleen in t Zuiden is. Als ik mn auto met trailer start, ben ik al 10x duurder uit.
pol013 schreef:moehahaha, toen ik hier net kwam wonen zaten mijn nette jasjes ineens een stuk strakker om de armen![]()
Mooie stal. Grappig hoe verschillende ogen verschillende risico's opvallen. Ik moet altijd gruwelijk lachen met mensen die denken dat ze hun jas hier ergens veilig kunnen laten liggen. Als mensen gewend zijn dat paarden in boxen staan laten ze de gekste dingen slingeren![]()
Dan zie ik vervolgens mijn paarden touwtje trekken met een handdoek oid.
Prairy schreef:Je bent welkom om een keer in Budel te komen kijken hoorEn helpen met planten zeg ik ook geen nee tegen
En spierballen, herkenbaar, mijn man zei laatst, zo, jij hebt spierballen gekregen
Jammer dat dan altijd net dat ene paaltje niet mee werkt
Ir111 schreef:Wat een leuke club gaat dat worden zo, met die verschillende leeftijden. Top!
Strohalmpje schreef:Wauw! Ik heb even een paar weken niet meegelezen en in eens is het hele topic ontploft!
Wat een onwijs gave dingen zijn er allemaal gebeurd Marlies! Dat dak! Wat zal dat fijn zijn zeg. En aan de foto's te zien zeker geen overbodige luxe dat jullie dat aanpakken. Leuk! Ook erg leuk om te zien dat je PP ook steeds meer vorm krijgt! Ga zo door zou ik zeggen!
Ethelate schreef:Ook wel fijn dat je met dit weer de ruimte hebt om dit overdekt te doen![]()
Huis is er mooi van opgeknapt!
Ir111 schreef:Hammerite rules!![]()
Ik heb om het erf wat gezelliger te maken alle roestige hekken een laag groene hammerite gegeven. Ziet er gelijk zóveel anders uit! En het werkt super makkelijk vind ik.
Dak ziet er goed uit zo zeg. Strak hoor.
Loeky01 schreef:Je huis is ineens in deze eeuw beland. Maar wat een onwijs mooie vooruitgang! Eindelijk dat dak er op
Wat zijn jullie plannen/is de planning voor binnen?
xXutopiaXx schreef:Waaaauuuuwwwww!!!![]()
En wat knapt die trap ook op!!!Ik wil ook iets Hammerite'en
![]()