Hier wat tussendoor foto’s.. kleur van de tegels lijkt anders dan ze in het echt zijn, maar het is uiteraard niet het beste licht om mee te fotograferen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
veerledec schreef:Bij ons 37cm diep, 50 hoog (en 117 breed).
Dat kunststof hebben we in de badkamer in de kelder (foto's ook in topic), ziet er prima uit. Maar die badkamer wordt niet heel veel gebruikt verder.
Mars schreef:Ai over zwarte kranen heb ik dat meer gehoord. Ligt misschien ook aan het type en materiaal dat ze gebruiken?
Wij gaan voor koper in onze nieuw te bouwen badkamer. Nooit verwacht maar het heeft echt iets gaafs!
[ [url=m/hs4sUR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ook de kranen, wc rol houder, lijngootje etc allemaal koper.
PoelieWoelie schreef:@Moonsparkle: ik ben heel benieuwd naar wat voor indeling jullie nu hebben. Onze badkamer is bijna precies even groot namelijk!En wat heeft het tot nu toe ongeveer gekost?
Mars schreef:Ai over zwarte kranen heb ik dat meer gehoord. Ligt misschien ook aan het type en materiaal dat ze gebruiken?
Wij gaan voor koper in onze nieuw te bouwen badkamer. Nooit verwacht maar het heeft echt iets gaafs!
[ [url=m/hs4sUR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ook de kranen, wc rol houder, lijngootje etc allemaal koper.
Maris schreef:Ik vroeg me af, zijn er speciale tegels voor in de badkamer ? Die wat stroever zijn als anti slip ? Of heeft iedereen gewone tegels op de vloer ?