Hier 25 graden met een lekker windje. Precies lekker
Er staat hier nog steeds regen voor aankomende vrijdag op de kaart
Marcella
Geplaatst: 05-08-18 17:06
Inderdaad heerlijk windje en ben mij toch een partij bruin gekleurd.
Maar moet eigenlijk zeer dringend aan de slag met het maken van pruimen jam anders kan ik alle pruimen weggooien. Maar om nu een poosje achter een warm fornuis te staan trek mij weer niet echt.
Gisteren was het op het strand heerlijk, beetje wind en niet heel erg warm, geloof 24 graden. Wel raar, tegen het begin van de avond werd het opeens 26 graden.
Nu is het alweer 26 graden.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 06-08-18 14:13
32.8 graden nu al in de schaduw. Binnen na weekend potdicht 26,4 valt me nog mee. Hele weekend niks open geweest want niet thuis. Voor geen idee restje kaars is weer slapjes aan het worden.
Ohja, ik zie het! Ondanks dat dat wel pas om 3 uur 's nachts is Wordt morgen erger! Dan is het om 2 uur 's nachts nog 23 graden.. En ze voorspellen regen, wat betekend dat ik ook geen ramen wijd open kan laten staan
Rienn
Geplaatst: 06-08-18 14:49
Ik vind dit weer wel heel fijn, s’ avonds tot laat in een shirtje en korte broek buiten zitten. Over het lek gestoken worden heb ik het maar even niet.
FrNo
Geplaatst: 06-08-18 15:04
Buiten is het heet, maar op stal 25 graden. paarden lekker naar binnen.
Pfffft mijn longen hebben er vandaag veel moeite mee. De luchtkwaliteit is niet best. Het is hier nu 33.4 graden. Alle paarden zoeken de schaduw op behalve onze Griek.....die staat heerlijk te soezen in de zon. De honden hebben kuilen gegraven in het bos en liggen daar in. Voorbijgangers worden vanaf een afstandje toegeblaft. Maar verder zit er geen beweging in. Zelfs de bakken met voer laten ze staan
Hier ook. Mijn longen wilden vanmorgen echt niet. Heb inhaler moeten gebruiken omda ik me gek hoestte en het best benauwd had. Zomaar door niks leek wel
Marcella
Geplaatst: 06-08-18 17:11
Ik heb nu zelfs dat mijn blonde haren op mijn armen afsteken op de bruine gekleurde huid.
Het is 33 graden in de zon volgens thermometer recht tegen over werkplek. En ik zit komende paar uur heerlijk in de airco.