Doet iemand hier nog mee aan de open huizen dag a.s zaterdag?
Dani
Geplaatst: 26-09-16 11:40
Ja, wij doen mee. Vind er niks aan, zo sociaal ben ik niet. Maar ja, het is voor een goed doel en m'n vriend kan gelukkig wel goed kletsen.
Angela: wat een raar verhaal! Het klinkt erg onprofessioneel allemaal. Ik zou misschien wel proberen de verkopers zelf te contacten, wellicht hebben zij geen idee hoe hun makelaar te werk gaat. Raar hoor.
Gewoon doen waar jullie je goed bij voelen. Wij hebben het huis zonder aankoopmakelaar gekocht. Mijn hubs heeft alles gedaan, zelf zou ik dat niet kunnen.
Om een hele vervelend privé reden moet ik waarschijnlijk op zoek naar andere woonruimte. Ik wil voorlopig eerst gaan huren, maar heb echt geen idee hoe ik dat moet aanpakken en wil ook niet te duur. Iemand tips?
mirim
Geplaatst: 27-09-16 10:36
Ik snap even het bericht over de zieke makelaar niet. Niemand weet toch de toedracht van zijn ziekte en zijn leefsituatie? Het is dan toch fijn dat er even iemand belt als de makelaar ziek is? het is heel vervelend dat de bezichtiging niet door kon gaan, maar dan maak je toch een nieuwe afspraak?
Anoniem
Geplaatst: 27-09-16 10:49
Wij hebben toen ook zonder aankoopmakelaar gedaan. Zonde van het geld.
Ik zou het ook zonder aankoopmakelaar doen, naar mijn idee zonde van het geld. Ik snap het verhaal van de makelaar ook niet goed, hij kan toch echt ziek zijn geworden? Cereline, wat ontzettend veel geld voor zo'n huis! Bijzonder wat de prijzen dan toch doen, ik snap dat je daar niet meer aan uitgeeft.
Cerilene_
Geplaatst: 27-09-16 11:02
De manier waarop is wel een beetje gek. Uiteraard kan iedereen ziek zijn, maar dat kan professioneler gebracht worden lijkt me...
Vervelend jasmijn! Als je niet ingeschreven staat bij de woningbouw ben je aangewezen op particuliere huur en vrije sector. Dit is over het algemeen wel een stuk duurder, maar je hebt weinig keuze denk ik. Ben je alleen? Dan heb je niet per se heel veel ruimte nodig, wat kosten scheelt. Of misschien is antikraak wat voor je? Houd internet goed in de gaten en laat iedereen weten dat je op zoek bent. Zet het desnoods op facebook. Via via hebben wij vaker geluk gehad.
En de huizen daar zijn al rustig een ton goedkoper dan in de buurt waar we nu zitten. Hier zoeken we al niet eens meer... Omdat het zo verrookt was was het trouwens geen optie om de verbouwing in fases te doen. Die stank zat overal ingetrokken, dus het moest echt meteen rigoreus aangepakt worden. Verder dan die 11000 boven de vp die wij geboden hadden vonden we daarom echt te gek worden. We wilden het nog wel een beetje knap bewoonbaar kunnen maken. Dat er dan iemand nog verder over gaat bieden. Tsja...
Morgen, donderdag en vrijdag een bezichtiging... Zit nog op school, kom net terug van kamp. Nog wat 10 minuten gesprekjes, [naam] longeren en dan maar weer.... poetsen bleeee
We hebben een tegenbod! Nu moeten wij nog met een tegenbod komen, want daar vraagt die makelaar specifiek naar. Ben er verrast door om heel eerlijk te zijn.
Dank je wel Grietje, we wonen er ook heel fijn alleen we willen graag een grote tuin en dat heb je bij deze woning niet . Die bank was ons gastenboek bij het trouwen, helaas zijn er al veel namen af ondanks de lak..
Vandaag ook bij een jaren '30 woning gaan kijken, was erg mooi, maar badkamer was heel krap en beneden naast de keuken in het toilet. Dat zit mij een beetje tegen, vooral omdat we dan op zolder zouden slapen en ik 's nachts een of meerdere keren naar het toilet moet...