Wij gaan voor renovliesbehang, zijn te bang dat stucwerk gaat scheuren en hebben er vele goede verhalen over gehoord en waarschijnlijk ook al een goed adresje waar we terecht kunnen voor een offerte.
Het meest ideale eraan vind ik dat ze het meteen voor je mee schilderen (dat doet deze man tenminste wel), hiervoor hoef je alleen maar aan te geven welke muur welke kleur en klaar ben je.
En het is iets goedkoper dan stucwerk hebben wij gemerkt, maar ook daar zullen wel verschillen in zijn.
Sjeempie, bij onze bouwontwikkelaar gaven ze aan omdat onze soort huizen snel gebouwd worden en gelijk ook wind/waterdicht zijn, dat ze minder gauw gaan werken.
Maar hoorde daarintegen wel weer van andere mensen dat nieuwbouwhuizen sowieso werken, omdat ze zich nog moeten "verankeren" zo gezegd...
Dus tja, waar doe je goed aan. Je weet het toch nooit of het gaat scheuren of niet.
Mijn vader is dinsdag (zonder dat wij het wisten), naar de bouwplaats gereden om te kijken of die erop kon komen.
Dat kon die in eerste instantie niet, maar vond later toch een gat in het hek. Dus hij is het terrein op gegaan, natuurlijk gesnapt door een bouwvakker

Hebben samen de grootte van de tuin opgemeten en hij is in de keet geweest om op de plattegrond te kijken en hij weet nu ook dat de buren aan de linkerkant van ons "last" hebben van onze uitbouw (die komt op hun grond terecht) (rechterkant heeft ook uitbouw, dus dat is verder geen probleem) etc etc...
Aan de ene kant wel grappig dat die dat is gaan doen, maar aan de andere kant had ik er zelf ook bij willen zijn

Tuin blijkt iets minder lang te zijn dan wij van de bouwtekeningen/plattegronden hadden afgelezen, maar hij is op het langste punt bijna 13 meter en kortste stuk 11,5/12 meter ongeveer. De achterkant van de tuin is schuin, wij zitten aan het breedste stuk, de huizen aan de linkerkant van het rijtje hebben een stuk kleinere tuin, loopt schuin af.
Ik denk nog steeds dat het lang genoeg is