Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lente schreef:Hoe weet je of iets franchise is of niet? Is dat ergens aan te zien? Bij mijn weten zijn de AH's bij ons wel franchise trouwens, die hebben ook een naam zeg maar.
manzano schreef:Tja en mensen vinden hun eigen winkel vaak het best als je er zelf werkt
arabcarla schreef:Lees al een tijdje mee, maar dit topic is een bezuinig topic. Tot nu toe heb ik nog niet echt wat gehad aan de 'tips' die hier voorbij komen. Had verwacht dat iemand echt een geweldige actie zou neerzetten of juist de tips waar iemand ontzettend mee heeft bespaard. Jammer dat het niet zo is......
manzano schreef:arabcarla schreef:Lees al een tijdje mee, maar dit topic is een bezuinig topic. Tot nu toe heb ik nog niet echt wat gehad aan de 'tips' die hier voorbij komen. Had verwacht dat iemand echt een geweldige actie zou neerzetten of juist de tips waar iemand ontzettend mee heeft bespaard. Jammer dat het niet zo is......
Gewoon doorlopen bij de kassa zonder af te rekenen!!! Scheelt enorm in de kosten![]()
arabcarla schreef:Lees al een tijdje mee, maar dit topic is een bezuinig topic. Tot nu toe heb ik nog niet echt wat gehad aan de 'tips' die hier voorbij komen. Had verwacht dat iemand echt een geweldige actie zou neerzetten of juist de tips waar iemand ontzettend mee heeft bespaard. Jammer dat het niet zo is......