Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wemkelover schreef:Ik heb mijn boodschappenlijstje al weer klaar. Als ik het goed berekend heb ben ik ongeveer 60,- kwijt dit keer. Moet wel naar 4 verschillende supermarkten, maar alles is redelijk in de buurt.
Omdat alles in de buurt is kijk ik echt naar de aanbiedingen en waar het goedkoop is. Moet ik een heleboel pak ik de auto, moet ik maar weinig dan ga ik lekker op de fiets of zelfs lopen.
Ik heb er weer zin in (erg eigenlijk).
Mijn weekmenu:
Vandaag : Pitabroodjes met kipfilet in gyros kruiden en uitje en paprika
Woensdag: Krieltjes, houthakkersteak, harricots ui paprika en provenicaale kruiden
Donderdag Shoarma rissoto
Vrijdag Krieltjes speklapje en groente
zaterdg Kip hoissan
zondag Rollade met Toscaanse aardappelpartjes en salade.
maandag Thaise wokschotel zelf bedacht, Notiblok
dinsdag gekookte aardappelen, vlees en groente
woensdag sperziebonen en gehaktballetjes en ui paprika en rijst eten en satesaus
Donderdag krieltjes zigeunersnitel en wokgroente
DebGizmo schreef:wemkelover, ik heb ook altijd zin om boodschappen te doen hoor!
Eindeloos schreef:Vraagje wat is nu een goed online huishoedboekje waabij je gewoon handmatig dingen kan invoeren.
Alles wat ik kan vinden gaat via banktransacties.
Echter heb ik over het algemeen vooral/alleen contant geld gezien ik zzp`er ben en altijd contact betaald krijg
_Noor schreef:. Tja, ik weet het eigenlijk niet maar kom toch echt vaak op zo'n 50 euro maar dan zitten er wel altijd dingen van schoonmaak en of wasmiddelen bij. Anders zo'n 30 euro denk ik.
Oké, lekker vaag verhaal.![]()
Met ingang van deze week ben ik het in ieder geval goed aan het bijhouden!!
Ga eens ff een kasboekje oid bijhouden.