Omdat de muur tussen de kamer en de keuken nu waarschijnlijk toch blijft staan wil ik eigenlijk de achterkant van de kamer zo maken Maar hoe noem je nu zo'n kastje
Die shutters!! Vind die bruine kleur op de muur ook erg mooi! Als je op MP zoekt, is het misschien (of dat deed je al ) handig om op afbeeldingen te zoeken?! Kom je sneller tegen wat je zoekt!
Haha, ja, klinkt luxer dan het is hoor. Hebben gewoon één slaapkamer opgeofferd voor alle kleren
Yv_
Geplaatst: 06-08-12 08:25
Hihi, die vloer vind ik nou echt 3x niks .Veeeels te druk . Maar de buffetkast vnid ik wel weer heel gaaf .
Ahh, een kleedkamer, zo gaaf! Was gister ff bij mijn oom en tante, blijf verliefd op dat huis! Dijkwoning en bijna alles gelijkvloers (1 slaapkamer boven en de schuur heeft een dubbele verdieping), je kan bijna helemaal rond lopen en dan zit er een tuin/patio in het midden zeg maar. Zoooo kicke! En dan de schuur... Sja, met 2 verdiepingen is die denk ik net zo groot qua oppervlakte als mijn hele woning .
Ze hadden trouwens de vloer veranderd en PVC liggen, dat ziet er toch wel erg strak uit zeg! En lekker warm!
Ik vind de kleur van de vloer wel mooi, maar ik zou zo'n print niet zo nodig vinden.... of je moet echt een mega groot huis (landhuis/boerderij) hebben dan kan zo'n print wel weer goed.
Ik ben al enorm actief geweest vanmorgen zeg.... en het is pas 9uur hihi! zo maar even naar de Action, er zit een nieuwe hier heel vlakbij! erg vervelend Even kijken of er nog wat leuks voor in de tvkast te krijgen is, die is aan verandering toe.
Haha, zo'n portugese vloer hadden ze ook in een woning waar wij zijn wezen kijken (in de badkamer). Was geloof ik grote trots van het huis.
Wij komen dus kijken en lopen die badkamer in. Zegt bf: hmmm, die vloer zou er dus uit moeten.... *noemt nog wat punten op*. Die makelaar viel geloof ik flauw zo'n beetje
Jeetje, wat een boel printjes heb je in die vloer zeg! Nee, ik vind het echt niks. Ja, ik vind het denk ik mooi als je een onwijs grote, vierkante of ronde hal hebt en dan in het midden zo'n print (en uiteraard een kroonluchter erboven ), maar de meeste huizen in Nederland hebben die grootte niet en voor een gewone woonkamer/keuken ofzo vind ik het echt veeeeels te druk.
Hahah geweldig Manzano. Zou iets voor mij kunnen zijn . Ben ook niet zo goed in subtiel dingen brengen .
Wij hebben zo'n vloer in de badkamer (iets andere kleur en andere print, maar wel dat idee) en wij zijn er juist helemaal weg van
@Manzano: Ah, arme mensen. Helemaal trots op hun vloer Maar je moet toch gewoon eerlijk kunnen zijn, als het niet je smaak is moet je dat ook gewoon zeggen Zo had een meisje bij ons in het appartemetencomplex destijds een vuurrode keuken geplaatst. Zelf was ze er helemaal weg van en hij was ook heel duur geweest (zei ze), maar met de verkoop vielen mensen dus echt over die rode keuken Zoiets doe je dus echt voor jezelf en niet voor de evt. verkoop. Je kunt dat ook niet als verkoop-argument opvoeren vind ik.