[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shiloh

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 12:42

Welke provider zit je 8nnemiek?

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 12:49

Simyo :)
Ik kan natuurlijk een nieuwe simkaart aanvragen, ze hebben nieuwe simkaarten waar je gewoon de kleinere kaart uit kan drukken, maar dan moet ik weer een aantal dagen wachten voordat ie hier is :Y)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 12:58

8nnemiek schreef:
Ik ga zometeen toch maar de 4S halen, een witte met 32 GB :j Er staat hier in de buurt een Demo model te koop, gebruikt in winkels als voorbeeld, maar zit nog in de folie en met garantie en alles erbij :)

Zijn er hier mensen die hun simkaart gewoon op maat hebben geknipt? Is dat makkelijk te doen?

Ho eens, dat moet ik ook doen!
Hebben ze er nog eentje? :+

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 13:08

Scheelt dat nog aan wat je er ervoor moet betalen 8nnemiek?

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 13:53

Gewoon naar de KPN winkel gaan dan ;)

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 14:50

Zo,ik heb em! Wel even wennen om geen echt toetsenbord meer te hebben, maar verder bevalt ie goed:)
Het scheelt idd veel in de prijs. Iphone 4s 16gb voor 375 euro. En de aardige meneer heeft mijn simkaart geknipt en geïnstalleerd :)

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 16:14

Weet iemand of en hoe je het bureaublad kan uitbreiden naar bv 3 pagina's ipv 2?
En is het mogelijk om mappen aan te maken op het bureaublad?

Daantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 16:18

Hallo,

Ik kom even binnen vallen met een vraag :D

Doordat ik een hoop geklaag hoorden over de updates van apple en ik een nieuwe laptop in de tussentijd gekocht had ben ik een tijdje achter geraakt met het updaten van mijn Iphone.
Het is mij meerdere keren eerder gebeurd dat wanneer ik mijn telefoon aansloot hij uit zichzelf ging synchroniseren ondanks dat ik dit niet had toegestaan waardoor ik alles kwijt was.
Hierdoor was ik wat huiverig voor een nieuwe update, maar na vorige maand een bezoekje aan een apple store gebracht te hebben ging ik dan toch overstag.

Maar nu stuit ik tegen een heel ander probleem. Mijn laptop vind mijn telefoon niet! Voorheen reageerde mijn itunes direct, maar nu doet hij niets.
Iemand enig idee wat ik verkeerd doe? Ik zou graag mijn telefoon weer up to date willen hebben :D

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 16:19

Apps boven op elkaar slepen maakt automatisch een map aan.
Als je ze trillend hebt en dan de app die je op een nieuwe pagina naar rechts schuift krijg je een nieuwe pagina ( of als je scherm vol is).

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 16:31

Courses schreef:

Ze krijgen regelmatig nieuwe demo modellen binnen. Ze hadden nu nog een zwarte 4s 32gb voor 475 euro. Zou je even moeten navragen :) in ieder geval een erg behulpzame man! De naam van het bedrijf zou ik even moeten opzoeken.
En bedankt voor de hulp WY!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 16:50

Ik moet wel wennen aan die autocorrect zeg! Jee :')

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 17:19

8nnemiek schreef:
Courses schreef:

Ze krijgen regelmatig nieuwe demo modellen binnen. Ze hadden nu nog een zwarte 4s 32gb voor 475 euro. Zou je even moeten navragen :) in ieder geval een erg behulpzame man! De naam van het bedrijf zou ik even moeten opzoeken.
En bedankt voor de hulp WY!

Ik wil graag een 4, liefst 32GB maar 16gb is ook prima, heb verder geen voorkeur aan kleur want er komt toch een hoesje overheen :') Als 'ie maar werkt :P 4 ipv 4S ivm geld verschil en een wat tragere mij echt niet uitmaakt :D

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 17:24

Ik merk in gebruik echt geen verschil tussen mijn 4 en de 4s van m'n vriend.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 17:43

Autocorrect kan je ook uitzetten :j Heb ik ook gedaan na ruim een jaar. Werd er helemaal gek van :+

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 18:01

Dat heb ik ook uit staan :P Auto Rotate ook altijd uit, vreselijk vind ik dat. Als ik in bed aan het lezen ben .. argh. Zo vervelend.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 18:38

Bij de media markt ligt een iPhone 4 met 8gb voor 369 euro, dat is best goedkoop voor een nieuwe volgens mij :)
Maarja, voor hetzelfde geld had ik dus deze witte 4s 16gb dus toen was de keuze snel gemaakt :D

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 19:06

^ Nja, 8GB is voor mij net even wat te weinig haha :)

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 09:51

Is er toevallig iemand die ook alchemy speelt en weet hoe ik in het setting menu kom?

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 11:57

al een paar dagen geen 3G op stal bij IPhone en IPad, zelfs helemaal geen service op de IPhone. Best wel eng met de paarden in the middel of nowhere.....
Contact met Vodafone: de dichtstbijzijnde UMTS mast is stuk *duh*, vandaag dat ik ook al geen data had bij KPN......vet balen, want zolang ik geen data heb op stal, moet ik tot 6 uur op mijn werk blijven, ik ging altijd rond half 4 weg en kon dan gewoon doorwerken op stal (mail beantwoorden enzo)

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 12:32

Ik heb laatst een iTunes tegoed kaart gekregen, maar eerlijk gezegd heb ik geen idee welke apps het geld waard zijn om te downloaden.

Wat vinden jullie leuke betaalde apps? Ik heb niet echt belangen bij een bepaalde categorie dus brand maar los :)

EDIT: Heeft iemand de apps 'Gratis muziek downloader' (Is dit legaal? :+) of 'Pimp je scherm' 'Woodcamera' of 'Camera plus'? Ze staan wel bij top, maar ik weet nou niet of het echt leuk is
Laatst bijgewerkt door Ikwashier op 07-04-13 12:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 12:35

Ligt eraan wat je belangrijk vind om te doen en over welk apparaat je het hebt. iPhone, iPod, iPad??

Er zijn duizenden apps die het geld echt wel waard zijn, maar de vraag is ga jij er ook wat mee doen. Hoe ik apps vind? Nou ik denk meestal, als ik DIT nou eens zou kunnen met mijn iPad dat zou toch gaaf zijn! En dan ga ik zoeken en 9 van de 10 keer bestaat die app dan al en is het het waard om hem te kopen :P

Ligt er daarnaast denk ik ook aan wat je veel doet.

ben je student, reis je veel, ben je ouder, vind je een goede agenda belangrijk, wat zijn je hobbies, waar voor zou je het willen gebruiken.

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 12:40

Ik heb een iPhone (4s)

Ik speel veel spelletjes, maar ben niet snel verslaafd en speel het dan bijv. 1x nooit weer. Verder vind ik apps die met foto's te maken hebben wel leuk. Zakelijke apps heb ik tot nu toe nog niet nodig, maar social media gebruik ik best veel. Tot nu toe heb ik wel wat betaalde apps gekregen van App van de Dag, maar daar zitten zoveel slechte tussen dat ik me afvraag waarom sommige betaald zijn :=

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 13:37

Het is inderdaad de kunst om de crappy Apps van de goede te onderscheiden. Ik zou zeggen installeer appsfire eens, die heeft hele goede overzichten van welke Apps in de aanbieding zijn en welke wel en niet de moeite waard zijn. Al ben ik het niet altijd eens met hun beoordeling. Ik ga ook veel af op de recensies en score in de app store.

cynthiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 17:54

Als je niet weet welke apps je moet kopen kan je ook altijd nog muziek kopen.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 09:58

Wat is een goede carkit voor een iPhone 4S? Ik moet er mee kunnen navigeren dus moet niet alleen een handsfree zijn.