Met het bladeren heb ik eigenlijk meestal geen problemen op de Aura HD. De andere handelingen zijn wel wat traag (vooral nu ik mijn foontje gewend ben... En daardoor probeer ik ook te pinch-zoomen en dat werkt ook niet ) Wat mij vooral overkomt is dat het scherm ook reageert als het dekbed er tegenaan komt.
Nu met het mooie weer zit ik vaak aan de tuintafel te lezen, reader opengeslagen voor me. Boven me hangen boomtakken met insectjes erin en er wandelen vaak mieren over de tafel. Hoevaak het wel niet voorkomt dat er ineens een beestje op mijn scherm landt of wandelt, waardoor de reader als een gek begint te bladeren...
Heb de parasol onder de boom geschoven, maar dat helpt niet tegen kruip- en vliegbeestjes . Nou ja, er heerst een gezond klimaat in onze tuin, denk ik dan maar .
Tilmar
Geplaatst: 11-06-14 06:24
Ik heb twee jonge katten, die kunnen ook heel goed verder bladeren! Dan reageert dat ding ineens heeeel goed!
C_arola
Moderator Over Paarden & Markt
Geplaatst: 11-06-14 09:06
Je katten zo trainen dat ze op het juiste moment op de touchscreen drukken
Net een Sony PRS T3 besteld bij bol.com... Komt morgen als het goed is.. Ben erg benieuwd!
Remy
Geplaatst: 23-06-14 22:28
Ik heb mezelf verwend met een Onyx Boox (C65ML) e-reader. Ben er zo ongelooflijk blij mee !
Heb er al een flink aantal boeken op staan, ben nl aan het verzamelen zodat ik eindelijk eens wat meer kofferruimte overhoud op vakantie. Normaal gesproken nam ik een stuk of 8 boeken mee op vakantie dus mijn man was daar niet zo blij mee
Licht is perfect, ik kan gewoon 's nachts liggen lezen zonder het licht aan te hoeven doen en ook 's avonds op het terras kan ik gewoon lekker lezen. Ook bij vol of zijdelings zonlicht lijkt het net of je gewoon een papieren boek leest.
Kan hem iedereen aanraden. Hij was in de aanbieding voor 139 euro.
Ook ik heb voor het eerst een e-reader aangeschaft, het is de kobo aura geworden. Ben nu aan het puzzelen om er boeken op te krijgen. Waar halen jullie zoal je boeken vandaan? De kobo shop heeft namelijk niet alle boeken die ik zou willen.
Bol.com inderdaad. En ik ben lid van ECI, dus daar af en toe ook.
C_arola
Moderator Over Paarden & Markt
Geplaatst: 26-06-14 11:54
Remy schreef:
bol.com. Grote keuze en goedkoop
Goedkoop vind ik bol.com niet met de e-books persoonlijk. Veel e-books zijn maar weinig goedkoper dan een papieren uitgave terwijl de kosten denk ik vele malen lager zijn.
Bij nieuwe uitgaven zijn ze doorgaans hetzelfde geprijsd als bij willekeurig welke andere webshop of boekhandel, maar bij oudere uitgaves of vergelijk ik vaak meestal prijzen en dan zijn ze meestal toch wat goedkoper. Ook maak ik vaak een verlanglijstje aan bij Bol en na een tijdje krijg je dan vaak een nog wat goedkopere aanbieding. Moet wel zeggen dat ik nog maar weinig Nederlandse literatuur lees, wellicht maakt dat prijstechnisch uit?
Engels lezen kan ik niet meer, dat is heel jammer, dan zou ik ergens anders inderdaad veel goedkoper uit zijn, met name voor de boeken in origineel al in het Engels waren. Maar ja, lieverkoekjes worden niet gebakken .
Maar waar bestellen jullie boeken, Carola en Shadow? De Nederlandstalige, bedoel ik dan?
Hee, ik dacht dat ik geantwoord had De boeken die ik heb besteld heb ik op Bol.com besteld, maar ik haal nu voor een deel weer boeken uit de bieb. Ik vind ze te vaak gewoon te duur, en het assortiment is nog best beperkt.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik nog nooit een boek gekocht heb.. Zie wel vaak op amazon dat de prijzen van engels (ik lees geen nl) wel meevallen! Alleen zijn ze via andere wegen ook erg makkelijk te verkrijgen
Oja, Shadow, klopt, heb er zelfs over gepbt met je, tijden geleden, maar dat cva heeft niet alleen mijn cognitieve vermogens aangetast, maar ook mijn geheugen . Tot iemand het weer naar boven haalt .