vonneke schreef:we hebben vorige week de Tefal Actifry gekocht. Lekker joh!
*typo*
Bij de Action? Ik twijfelde... maar met mijn inspiratie kwam ik niet verder dan friet en dat eet ik niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
paix schreef:Marley schreef:Haha Moo dat herken ik welal heb ik er nu weinig aan
wat trouwens nog wel weer met besparen te maken heeftbij de hema hebben ze heerlijke paprika chips (mijn favoriet) en die is maar 50 cent voor een zak
Die haal je zelfs hier in Parijs bij de Hema!! Ben de hele winkel door gestuiterd. Echte lekkere chips voor 50 cent, mergpijpjes voor 1 euro , een pak fairtrade thee voor 1 euro en de shampoo ook allemaal voor 1,50 of 2 euro! dat is hier in Parijs echt wel bezuinigen en nog leuk en lekker ook!
Toad schreef:Rebeccaa schreef:Overigens, toen we klein waren mochten we geen cola hoor! Hooguit kindercola. Toen dronk ik altijd dubbel friss of appelsap of aanmaak limonade.
In de zomer gaan er hier trouwens wel zo 3 pakken ijsthee per dag op..
for the record: ijsthee en dubbel friss is ongeveer net zo ongezond als frisdrank omdat het ongeveer evenveel suikers bevat.
vonneke schreef:Dat klinkt inderdaad ook goed Puck! Zeker iets voor in de zomer. Anders eet ik de mango's zo op hihi.
Zou niet zo goed weten hoe ik ze in een pasta kan verwerken.