Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
barbar schreef:http://www.action.nl/products/view/id/6 ... telistid/1
dit is trouwens een van de tops die ik in mijn laatste post noemde, ze hebben ze in verschillende kleuren met bij bijna elke kleur een andere bloem, ik heb een rose met een roos er op.
Marleen74 schreef:Ik heb een borstel gekocht om haren van je kleren af te krijgen.Zo`n rubberen?(hebben ze ook vegers van)En daar borstel ik mijn paard mee.Beetje heen en weer raggen zodat de haren los laten en dan netjes er af vegen.En dat met 1 borstel!Ook over haar hoofd vindt peerdie het heerlijk.Voordeel is ook dat je na elke streek borstelen hem even over je hand haalt en de haren er uit zijn.Dus altijd schone borstelEn tijdens deze geweldige verhaar periode kan je je dekjes er ook mee doen
Charlot_te schreef:Ik ben ook helemaal weg van de action. Ik koop mijn tandpasta, tandenborstels en zeep daar altijd en voor kindercadeautjes neem ik daar ook vaak een kijkje. Ik mag er van mezelf niet te vaak komen want koop anders veel te vaak veel te veel.
(Wij hebben ooit van de dierenarts te horen gekregen dat gewone tennisballen niet zo goed zijn voor de tanden van je hond. Er zit in het geel wat metaalachtigs waardoor de (hoek)tanden snel slijten. Dat zit niet in 'tennis'ballen van de dierenwinkel. Ons hondje had inderdaad tot op de zenuwen afgesleten hoektanden.)