Je hoeft me niet te geloven hoor
ik heb al vaker met jou de discussie gehad dat ik mijn spulletjes en boodschappen in Brabant haal als ik er toch ben omdat het daar goedkoper is.Het kan ook gewoon zijn omdat hier niet zoveel aanbod is qua winkels.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik heb al vaker met jou de discussie gehad dat ik mijn spulletjes en boodschappen in Brabant haal als ik er toch ben omdat het daar goedkoper is.
, maar dat kan ook met een schaar verholpen worden:
Nicolletje schreef:En we twijfelen over een inbouw koelkast of een SMEG (zo'n sixties ding) ik weet niet of dat wel past bij onze keuken.
manzano schreef:Oooh Vinkeveen. Das vlakbijmooie omgeving!!
(ik had liever regio A'dam gewild, de grens is maar 5 km verderop) wij zitten een beetje in een staartje van de provincie utrecht en bungelen er maar wat bij, de meesten zijn Amsterdam-gericht hier.
zodat meer mensen met de trein zouden gaan. Er is hier geen station 
Kentaro schreef:Ja dat is misschien wel om over na te denken idd (nog niet aan gedacht)Ik vind die sixties 'dingen' super leuk, maar een nadeel dat deze zeg maar voorbij je keuken kastjes komt (ligt er natuurlijk weer aan waar je je koelkast gaat neerzetten..) Dat vind ik dan persoonlijk weer niet mooi.

Maar moet zeggen dat ik sowieso weinig binding heb met locaties. manzano schreef:omdat het me veel middle of nowhere is zonder de voordelen ervan
is hier en ook dat gezeur altijd met dat Amsterdam en Amstelveen dusdanog dichtbij is dat wij geen theaters en bioscopen mogen hebben.
) maar wegens allerlei redenen toch voor Mijdrecht gekozen. Momenteel voel ik me hier wat meer thuis dan in Lisse.

) en dat heeft wel z'n charmes. Overigens ben ik weinig thuis haha. Werk in A'dam, ben rond 7 uur keer thuis, snel eten en dan naar paard 
Kentaro schreef:En dan ga ik vertellen dat we in Rijpwetering gaan wonen........................
Je hebt daar nog niet eens een supermarkt.........

Kentaro schreef:En dan ga ik vertellen dat we in Rijpwetering gaan wonen........................
Je hebt daar nog niet eens een supermarkt.........
Ow verhip dat is nieteens zo ver weg 
manzano schreef:Oh kansloos dat soort criteria.... zeker als je er dan geen ov-verbinding naar toe hebt
Lekker kortzichtig

)