Verdorie dat is balen met die vesten. Ik heb er 2 gekocht. En ik heb de bon weg gegooid
Elamor
Geplaatst: 02-09-11 16:20
Heeft iemand die sjaal zonder eind? Die moet ik hebben!!Ben alleen geldloos
Alwiene
Geplaatst: 02-09-11 16:23
Die fleecevesten zien er goed uit! Ga ik volgende week toch maar even voor kijken want kan heel goed een aantal nieuwe fleecevesten gebruiken! Heb er twee van die laatst in de aanbieding waren, dus die vormloze, heerlijke dingen om mee in de winter op de bank te hangen ofzo, maar niet mooi genoeg om gewoon te dragen, dus een paar wel mooie erbij zou wel leuk zijn
ik heb er nu veel ik heb de blauw witte ; paars-witte en de groen witte , en zo'n orange beige achtigge, die met vorm hierboven en een zwarte en grijze van vorig jaar ook leuke,
en een fel blauwe fel roze en een grijze vormloze voor op de bank
Nou ik vond ze in vergelijking met de lengte erg breed... Moet volgende week toch weer even langs voor wat spulletjes, zal ze dan eens passen.
barbar
Geplaatst: 02-09-11 17:35
die nieuwe vesten vallen echt niet breed of groot hoor, die vallen gewoon tot zelfs iets klein. die andere vestendie 2 weken geleden in de aanbieding waren vallen 2 tot 3 maten te groot.
Ik ben al een heletijd aan het zoeken voor een verlengsnoer van 10 meter, maar kan ze nergens bij de Action vinden. Bij jullie wel???
Donna_
Geplaatst: 02-09-11 17:56
Ik heb het echt niet op fleece-vesten, daar heb ik dus ook niet naar gekeken. Wel weer goed geslaagd, offcourse meer dan de bedoeling was
Lijstje: 2x de oneindige sjaal, heerlijke dingen! Een voor mijn zusje en een voor mij Thermoshirt met lange mouwen, altijd lekker warm! Scooterolie Kettingslot Zak mini snickers Snelhechters 2x romantische bolkaars (hij is echt leuk! Hiervoor betaal je bij tuincentra ruim 5 euro p.s) Spierbalsem Klein flesje olie Dé tondeuse-set
Ja, hij staat tussen de 100 nieuwste artikelen. Daar ziet hij er echt cheap uit, maar als je hem in de juiste kleuren kiest (wij hebben een zwarte en een donkerbruine), dan is dat een heel stuk minder!