Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joanieke schreef:Goedemorgen ! Haha, ik ben na al super blij met de app! Ik had mijn wekker om 6:50 gezet en je kunt zelf bepalen hoe laat van te voren je hem wil af laten gaan, hij staat standaard op 30 min, dus dan kan hij beginnen om 6.20 bij mij, vond dat wel erg vroeg dus had m op 20 min. gezet, je kan ook nog kiezen voor 10 minuten en een heleboel langere tijden, tot 90 min (;
Sharitje schreef:Hoe lang doen jullie met jullie batterij van de iphone 4s?
Mijn is 's ochtends volgeladen (100%) en tegen 19u 's avonds alweer leeg...
En weten jullie hoe je het data-internet verbruik kan te weten komen (dus geen wifi)?
Zodat ik zeker weet dat ik niet over mijn 1GB ga in de maand.
Groetjes!
Jorinda__ schreef:Sharitje schreef:
Als ik hem vaak gebruik (zoals op school), dan red ik het niet eens tot de 19uVind ik wel echt ontzettend jammer/vervelend, maar tot nu toe is dat mijn enige minpuntje.
En ik heb de KPN MB Meter gedownload (werkt ook bij andere providers), die houdt het voor je bij
Ffortuna schreef:Joanieke schreef:Goedemorgen ! Haha, ik ben na al super blij met de app! Ik had mijn wekker om 6:50 gezet en je kunt zelf bepalen hoe laat van te voren je hem wil af laten gaan, hij staat standaard op 30 min, dus dan kan hij beginnen om 6.20 bij mij, vond dat wel erg vroeg dus had m op 20 min. gezet, je kan ook nog kiezen voor 10 minuten en een heleboel langere tijden, tot 90 min (;
Leggen jullie je telefoon als je Sleep Cycle aan hebt staan dan ook echt op je bed? Ik had ´m namelijk (n.a.v. dit topic, hihi) ook gedownload gisteren en op mijn nachtkastje gelegd, die direct naast mijn (kant van het) bed staat. Maar vanmorgen gaf hij aan dat hij weinig movement had geregistreerd... nu wil ik mijn telefoon liever niet in mijn bed leggen omdat ik bang ben dat ´ie dan valt ´s nachts.
Dus... advies?
Ffortuna schreef:Joanieke schreef:Goedemorgen ! Haha, ik ben na al super blij met de app! Ik had mijn wekker om 6:50 gezet en je kunt zelf bepalen hoe laat van te voren je hem wil af laten gaan, hij staat standaard op 30 min, dus dan kan hij beginnen om 6.20 bij mij, vond dat wel erg vroeg dus had m op 20 min. gezet, je kan ook nog kiezen voor 10 minuten en een heleboel langere tijden, tot 90 min (;
Leggen jullie je telefoon als je Sleep Cycle aan hebt staan dan ook echt op je bed? Ik had ´m namelijk (n.a.v. dit topic, hihi) ook gedownload gisteren en op mijn nachtkastje gelegd, die direct naast mijn (kant van het) bed staat. Maar vanmorgen gaf hij aan dat hij weinig movement had geregistreerd... nu wil ik mijn telefoon liever niet in mijn bed leggen omdat ik bang ben dat ´ie dan valt ´s nachts.
Dus... advies?
Sharitje schreef:Hoe lang doen jullie met jullie batterij van de iphone 4s?
Mijn is 's ochtends volgeladen (100%) en tegen 19u 's avonds alweer leeg...
En weten jullie hoe je het data-internet verbruik kan te weten komen (dus geen wifi)?
Zodat ik zeker weet dat ik niet over mijn 1GB ga in de maand.
Groetjes!
Ffortuna schreef:Chrissie, vroeg ik me ook al afmaar mijn bed beweegt ook niet echt heftig als ik me omdraai hoor, en als ik ´m in het hoekje van mijn matras leg onder het laken, werkt dat toch ook niet? overigens staat er in de aanwijzingen dat je ´m nergens onder mag leggen...