[centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 12:15

Ik moet Adobe downloaden als ik bepaalde filmpjes wil zien. Maar er staat dan dat dit met een Apple apparaat niet kan.wat nu?

J0anieke

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 13:35

Hebben hier mensen Bakery Story? Ik heb vrienden nodig om wat te maken haha xd

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 15:03

quera schreef:
Ik moet Adobe downloaden als ik bepaalde filmpjes wil zien. Maar er staat dan dat dit met een Apple apparaat niet kan.wat nu?

Misschien de adobe app downloaden?? Ik kan alles :j

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 15:20

Welke app heb jij precies aangezien er 200 zijn op de naam Adobe

J92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 17:09

IKbenEllen schreef:
Vaag verhaal? Is gewoon waar hoor.

Inderdaad geen vaag verhaal hoor..
Mijn vriend z'n iPhone was ook ter reparatie weggebracht (deed helemaal niks meer) en hij krijgt nu een hele nieuwe :D

J92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 17:10

Ik ga morgen de iPhone 4S halen! Leukleukleuk

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 20:27

quera schreef:

Adobe Reader, een rood icoontje met een witte kriebel.. Volgens mij het officiele logo van adobe

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 23:28

Roxxiejj schreef:
quera schreef:

Adobe Reader, een rood icoontje met een witte kriebel.. Volgens mij het officiele logo van adobe

Die heb ik al gedownload

Sharitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 13:23

Hoe lang doen jullie met jullie batterij van de iphone 4s?
Mijn is 's ochtends volgeladen (100%) en tegen 19u 's avonds alweer leeg...

En weten jullie hoe je het data-internet verbruik kan te weten komen (dus geen wifi)?
Zodat ik zeker weet dat ik niet over mijn 1GB ga in de maand.

Groetjes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 13:31

Joanieke schreef:
Goedemorgen ! Haha, ik ben na al super blij met de app! Ik had mijn wekker om 6:50 gezet en je kunt zelf bepalen hoe laat van te voren je hem wil af laten gaan, hij staat standaard op 30 min, dus dan kan hij beginnen om 6.20 bij mij, vond dat wel erg vroeg dus had m op 20 min. gezet, je kan ook nog kiezen voor 10 minuten en een heleboel langere tijden, tot 90 min (;

Leggen jullie je telefoon als je Sleep Cycle aan hebt staan dan ook echt op je bed? Ik had ´m namelijk (n.a.v. dit topic, hihi) ook gedownload gisteren en op mijn nachtkastje gelegd, die direct naast mijn (kant van het) bed staat. Maar vanmorgen gaf hij aan dat hij weinig movement had geregistreerd... nu wil ik mijn telefoon liever niet in mijn bed leggen omdat ik bang ben dat ´ie dan valt ´s nachts.

Dus... advies?

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 14:18

Sharitje schreef:

En weten jullie hoe je het data-internet verbruik kan te weten komen (dus geen wifi)?

Groetjes!

Als ik hem vaak gebruik (zoals op school), dan red ik het niet eens tot de 19u := Vind ik wel echt ontzettend jammer/vervelend, maar tot nu toe is dat mijn enige minpuntje.
En ik heb de KPN MB Meter gedownload (werkt ook bij andere providers), die houdt het voor je bij :)

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 14:20

Had trouwens die Sleep Cycle gedownload, de gratis versie om te proberen. Maar ik vind het heel jammer dat je niet tegelijkertijd muziek/radio kan luisteren := Ik slaap namelijk slecht zonder muziek en om nou mijn tv aan te zetten terwijl de rest op dezelfde verdieping slaapt vind ik ook zo asociaal :=

Sharitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 15:08

Jorinda__ schreef:
Sharitje schreef:

Als ik hem vaak gebruik (zoals op school), dan red ik het niet eens tot de 19u := Vind ik wel echt ontzettend jammer/vervelend, maar tot nu toe is dat mijn enige minpuntje.
En ik heb de KPN MB Meter gedownload (werkt ook bij andere providers), die houdt het voor je bij :)

pfff dan is het dus normaal... vind ik ook echt een minpunt (maar ook t enige hoor <3 )
Werkt die KPN MB Meter ook voor een belgisch netwerk? (mobistar?)

Groetjes!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 15:11

Ffortuna schreef:
Joanieke schreef:
Goedemorgen ! Haha, ik ben na al super blij met de app! Ik had mijn wekker om 6:50 gezet en je kunt zelf bepalen hoe laat van te voren je hem wil af laten gaan, hij staat standaard op 30 min, dus dan kan hij beginnen om 6.20 bij mij, vond dat wel erg vroeg dus had m op 20 min. gezet, je kan ook nog kiezen voor 10 minuten en een heleboel langere tijden, tot 90 min (;

Leggen jullie je telefoon als je Sleep Cycle aan hebt staan dan ook echt op je bed? Ik had ´m namelijk (n.a.v. dit topic, hihi) ook gedownload gisteren en op mijn nachtkastje gelegd, die direct naast mijn (kant van het) bed staat. Maar vanmorgen gaf hij aan dat hij weinig movement had geregistreerd... nu wil ik mijn telefoon liever niet in mijn bed leggen omdat ik bang ben dat ´ie dan valt ´s nachts.

Dus... advies?

Ja op het hoekje van mijn matras zodat ie niet van bed kan vallen.

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 15:26

Ffortuna schreef:
Joanieke schreef:

Dus... advies?

Als je hem op je nachtkastje legt, hoe zou die dan je bewegingen in bed moeten registeren? :+
Je moet hem onder de bedlaken leggen, dan kan hij er ook niet vanaf vallen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 15:42

Chrissie, vroeg ik me ook al af :+ maar mijn bed beweegt ook niet echt heftig als ik me omdraai hoor, en als ik ´m in het hoekje van mijn matras leg onder het laken, werkt dat toch ook niet? overigens staat er in de aanwijzingen dat je ´m nergens onder mag leggen...

Aulaantje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 17:03

Maar als je de test uitprobeert die onder in je scherm staat, dan kan je zien waar je hem het best neer kan leggen zodat hij wel meet, maar niet van je bed valt. Bij mij ligt hij altijd op het randje van mijn bed, is er nog nooit af gevallen. ;)

Edit: even gekeken in de instructies, een laken er overheen mag wel, maar geen 'zware' dingen zoals een kussen.

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 17:08

Sharitje schreef:

Groetjes!

Mijne is inderdaad na een halve dag (intensief) gebruik leeg.

En voor data gebruik heb dataman, werkt prima :) Vaak heeft je provider ook apps daarvoor, telfort en KNP hebben ze iig wel :)

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 17:10

Ffortuna schreef:
Chrissie, vroeg ik me ook al af :+ maar mijn bed beweegt ook niet echt heftig als ik me omdraai hoor, en als ik ´m in het hoekje van mijn matras leg onder het laken, werkt dat toch ook niet? overigens staat er in de aanwijzingen dat je ´m nergens onder mag leggen...

Hij detecteert echt elke beweging hoor, zelfs als je ademt begint hij te piepen (in the test mode).

Ik leg hem in ieder geval naast mijn kussen, ongeveer 30 cm van de bed rand af, 10 van het hoofdeinde af.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 17:29

Thanks for the tips! Ik hoop dat dat vanavond wel lukt dan. Want ik had vanmorgen EN mijn wake-up light EN die sleep cycle wekker gezet, werkte prima qua wakker worden, haha.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 20:16

Ik heb een tweepersoonsbed en mijn iPhone ligt tussen de 2 hoofdkussens in zeg maar :P En hoofdeinde staat tegen de muur. Kan er niet af vallen dus :)

Weet niet of de KPN MB Meter ook in België werkt, dat zal je even moeten proberen. :)

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 20:36

Ik leg hem onder mn hoeslaken in mn bed in een hoekje, werkt goed! Enige jammere is dat ik vanochtend heel erg diep sliep voordat ik wakker werd, ging die me 1 minuut van te voren pas wakker maken, heb liever dat die me eerder wekt, kan ik nog even blijven liggen.. (':

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 20:44

Haha of gewoon zo _O-
Afbeelding

Aulaantje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 11:59

Even een vraagje, kan je bij de iPhone 4 ook een lockpattern kiezen? Ipv een code zegmaar, maar dan zonder een app te downloaden?

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 12:03

Niet dat ik weet.