Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mizsz_Kitty schreef:Youngster, ziet er netjes uit! Wat voor vloer komt er op?
http://www.funda.nl/koop/alkmaar/appart ... rkplein-60
dit wordt mijn eerste eigen huisje
Marjolein schreef:miep1979 schreef:Iets in vinyl weerhoudt mij ervan om hiervoor te gaan.... kan alleen niet verwoorden wat
Wij hebben Vinyl dat precies lijkt op hout. Heb nu al een paar mensen gehad die zich afvroegen of het echt hout/laminaat was. Het wordt ook in planken geleverd ipv een groot zeil.
Ik weet niet of jullie het kunnen zien.
Mae schreef:Ik zou zeggen wit, maar komt omdat ik dat gewoon het mooist vind, is puur smaak.
Lijkt mij (met m'n boerenverstand hoor) dan weer ruimtelijker, een witte deur in een donkere muur. Is het een deur met glas? Want dan lijkt wit me helemaal mooi, echt een eyecatcher wordt het dan
Marjolein schreef:Dit is van TDF, maar Mflor heeft het ook. Ik vind tegels snel heel kil ogen. En ik vind de voegen meestal niet erg mooi...
Voor boven op ons zoldertje willen we ook zeil, alleen dan het allergoedkoopste alleen om de houtenplaten die er komen te beschermen en het wat opgeruimder te laten lijken.
Mizsz_Kitty schreef:[naam], krijg je 1 april de sleutel? Heb je ook fotos, of houden we die nog tegoed?
Marjolein, zo op de foto lijkt het idd een mooie vloer!
En die hout look a like tegels voor in de badkamer had ik tijd terug ook gezien bij karwei/praxis..erg mooi!
Ik heb van de week al een grote 3zits bank gekocht en die staat nu bij mijn ouders in de aanbouw/eethoek totdat ik sleutel krijg. Verder heb ik een bed om mee te nemen en een bestekcasette, dus moet nog behoorlijk gaan inslaan
vonneke schreef:Mizsz_Kitty schreef:Youngster, ziet er netjes uit! Wat voor vloer komt er op?
http://www.funda.nl/koop/alkmaar/appart ... rkplein-60
dit wordt mijn eerste eigen huisje
Wat een enorm leuk appartement! Ik vind de indeling heel leuk. Denk dat je met een andere inrichting er iets heel leuks van kunt maken!
lillytjuh schreef:Wij hebben gisteren ook de knoop doorgehakt en boven komt bij ons ook Novilon. Lijkt op hout, zelfs met een nerf er in.