Wel kan ik m ook opladen met de Nokia Lader van een collega

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Livito schreef:_Charlotte schreef:Mijn Wildfire start steeds opnieuw op.. Erg irritant, want ik merk er dan niks van, tot dat ik zie dat ik mn wachtwoord in moet voeren..
Nog meer die dat hebben?
ja dat heb ik ook, dan gaat hij bijv snachts uit en dan kijk ik sochtens en moet ik idd mijn pincode invoeren ... wildfire kwaaltje ?
imd schreef:Ik had voor mn desire s 3 extra kabels gekocht. Had nog zo'n stopcontact- usb ding liggen, en een autolader- usb. Stomme is dat ie met die kabels alleen laadt aan mn laptop of met het originele stopcontact stukje.
Wel kan ik m ook opladen met de Nokia Lader van een collega
Livito schreef:_Charlotte schreef:Mijn Wildfire start steeds opnieuw op.. Erg irritant, want ik merk er dan niks van, tot dat ik zie dat ik mn wachtwoord in moet voeren..
Nog meer die dat hebben?
ja dat heb ik ook, dan gaat hij bijv snachts uit en dan kijk ik sochtens en moet ik idd mijn pincode invoeren ... wildfire kwaaltje ?
Verafjord schreef:ik kreeg vandaag een smsje dan telfort dat ik ruim 4300 mb had verbruikt met internet op mijn telefoon. Ik doe niks bijzonders ermee, ja wat mail kijken en af en toe bokken. Volgens degene die ik aan de lijn had (heb ze ff gebeld) kon dat het niet zijn.
Het enige wat erbij mij bij is gekomen is de cardiotrainer, die gebruik ik als ik ga rijden. Wil volgend jaar endurance gaan starten en dan is het wel handig als je ziet wat je gemiddelde snelheid was. Iemand toevallig een idee of die cardiotrainer zoveel mb slurpt?
Als dat het niet is, dan kan het niks anders zijn dan een linkje wat ik laatst in mijn sms had zitten en wat ik per ongeluk heb aangeklikt.
xLiezel schreef:Hebben jullie ook met je HTC wildfire dat jullie geen backgrounds kunnen downloaden?
bij mij zegt die dan dat het niet ondersteund word? érg jammer omdat er soms hele leuke tussen zitten..
_Charlotte schreef:Verafjord schreef:ik kreeg vandaag een smsje dan telfort dat ik ruim 4300 mb had verbruikt met internet op mijn telefoon. Ik doe niks bijzonders ermee, ja wat mail kijken en af en toe bokken. Volgens degene die ik aan de lijn had (heb ze ff gebeld) kon dat het niet zijn.
Het enige wat erbij mij bij is gekomen is de cardiotrainer, die gebruik ik als ik ga rijden. Wil volgend jaar endurance gaan starten en dan is het wel handig als je ziet wat je gemiddelde snelheid was. Iemand toevallig een idee of die cardiotrainer zoveel mb slurpt?
Als dat het niet is, dan kan het niks anders zijn dan een linkje wat ik laatst in mijn sms had zitten en wat ik per ongeluk heb aangeklikt.
Download eens de app Droidstats, daar kan je precies zien hoeveel je gebruikt hebt
Volgens mij gebruikt cardiotrainer niet zoveel hoor..