HTC Telefoons

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

imd

Re: HTC Telefoons

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 20:36

Ik had voor mn desire s 3 extra kabels gekocht. Had nog zo'n stopcontact- usb ding liggen, en een autolader- usb. Stomme is dat ie met die kabels alleen laadt aan mn laptop of met het originele stopcontact stukje.

Wel kan ik m ook opladen met de Nokia Lader van een collega :)

Verafjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 07:09

Livito schreef:
_Charlotte schreef:
Mijn Wildfire start steeds opnieuw op.. Erg irritant, want ik merk er dan niks van, tot dat ik zie dat ik mn wachtwoord in moet voeren..

Nog meer die dat hebben?

ja dat heb ik ook :oo , dan gaat hij bijv snachts uit en dan kijk ik sochtens en moet ik idd mijn pincode invoeren ... wildfire kwaaltje ?

heel herkenbaar, behoorlijk irritant kwaaltje. Vanmorgen wakker geworden van de wekker van mijn vriend, terwijl mijn foon eerder moet gaan en jah hoor kon ik mijn pincode weer opnieuw invoeren. 2 seconden later hoor ik 'm trillen, dacht een smsje maar nee weer die pincode

x_spekkie_xJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 07:24

imd schreef:
Ik had voor mn desire s 3 extra kabels gekocht. Had nog zo'n stopcontact- usb ding liggen, en een autolader- usb. Stomme is dat ie met die kabels alleen laadt aan mn laptop of met het originele stopcontact stukje.

Wel kan ik m ook opladen met de Nokia Lader van een collega :)

Het kan liggen aan het voltage van de oplader. Mijn originele usb-iPod oplader heeft een voltage van 20V, maar mijn telefoonoplader (HTC Wildfire S) heeft een voltage van 5V. Als ik mijn kabel in de de iPod oplader stop, zal mijn telefoon niet opladen.

Verder heeft de HTC Wildfire S een micro-usb aansluitpunt. Dit is een vrij gangbare aansluiting. Waarschijnlijk hebben de andere telefoons (ik hoor hier Nokia en Blackberry) ook zo'n aansluiting.

HorsePhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 07:34

Ik heb mij een paar weken geleden de HTC Wildfire gekocht en ben super content!
Super leuke gsm en ook nog eens schoon :P
Ik kan alleen niet typen met die touchscreen xD Doe er super lang over om ff een berichtje te sturen

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 07:40

Oh ik had ook nog een vraagje trouwens: als ik een (pdf) bestand uit m'n mail wil opslaan doet hij dat niet. Hij blijft staan in m'n meldingsvenster met fout, hoe vaak ik het ook doe.

Moederbord kan het niet zijn want die is net vervangen, complete reset heeft ie dus ook al gehad. Ik zal wel iets fout doen, maar wat? :+

De bestanden die je download 'opslaan als' kan ook niet, of wel?

x_spekkie_xJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 08:06

Op je telefoon? Heb je wel een programma die een pdf kan lezen zoals Adobe Reader of Documents to Go Pro?

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 08:28

Jep. Maar hij wil ze niet eens opslaan, laat staan openen...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 10:32

Opslaan als en dan in je menu naar office ofzo.

_Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 10:39

Livito schreef:
_Charlotte schreef:
Mijn Wildfire start steeds opnieuw op.. Erg irritant, want ik merk er dan niks van, tot dat ik zie dat ik mn wachtwoord in moet voeren..

Nog meer die dat hebben?

ja dat heb ik ook :oo , dan gaat hij bijv snachts uit en dan kijk ik sochtens en moet ik idd mijn pincode invoeren ... wildfire kwaaltje ?

daar heb ik nu ook last van, wou hem al laten opsturen maar dit is dus kwaaltje van de wildfire

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 11:09

Niet alleen bij de wildfire :P

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 13:58

Was ik weer :P

Wat gebruiken jullie om op een (niet ge-roote) telefoon screenshots/printscreens te maken?

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 15:27

Hoe lang duurt het om een app te downloaden? Ben bezig met netsentry...

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 15:30

Bij mij minder dan 2 minuten, vaak maar een paar seconden..

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 15:37

Ik word een beetje gek van elke keer de herstart van sense... Dit gebeurt me een paar keer per dag, en dat is sinds de update naar gingerbread.. Meer desire-z gebruikers die hier last van hebben?

Livito

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 15:48

Lante schreef:
Hoe lang duurt het om een app te downloaden? Ben bezig met netsentry...

als je gaat downloaden , terwijl je je wifi verbinding aan hebt staan gaat het echt stukken sneller :j

_bloempje01_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 17:32

Oke ik heb misschien een hele domme vraag maar als je een tekst selecteerd en kopieerd, hoe kan ik hem dan in godsnaam ergens weer plakken? Ik krijg het maar niet voor elkaar...

Livito

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 17:40

eerst een lettertje typen en dan een paar keer tikken(net alsof je het weer wil kopieren) op het scherm dan kan je het weer plakken :j
echt heel lastig hihi maar zo doe ik het altijd :j

Verafjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 17:57

ik kreeg vandaag een smsje dan telfort dat ik ruim 4300 mb had verbruikt met internet op mijn telefoon. Ik doe niks bijzonders ermee, ja wat mail kijken en af en toe bokken. Volgens degene die ik aan de lijn had (heb ze ff gebeld) kon dat het niet zijn.
Het enige wat erbij mij bij is gekomen is de cardiotrainer, die gebruik ik als ik ga rijden. Wil volgend jaar endurance gaan starten en dan is het wel handig als je ziet wat je gemiddelde snelheid was. Iemand toevallig een idee of die cardiotrainer zoveel mb slurpt?
Als dat het niet is, dan kan het niks anders zijn dan een linkje wat ik laatst in mijn sms had zitten en wat ik per ongeluk heb aangeklikt.

xLiezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 18:00

Hebben jullie ook met je HTC wildfire dat jullie geen backgrounds kunnen downloaden?

bij mij zegt die dan dat het niet ondersteund word? érg jammer omdat er soms hele leuke tussen zitten..

HorsePhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 20:11

@ Liezel: ik heb daar geen enkel probleem mee :)

weet iemand wat roaming betekent?
Mijn gsm ging dat ineens doen en was zo 9 euro kwijt...

xLiezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 20:56

mag ik vragen wat voor backgrounds jij dan download? de naam? :o

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 21:40

Verafjord schreef:
ik kreeg vandaag een smsje dan telfort dat ik ruim 4300 mb had verbruikt met internet op mijn telefoon. Ik doe niks bijzonders ermee, ja wat mail kijken en af en toe bokken. Volgens degene die ik aan de lijn had (heb ze ff gebeld) kon dat het niet zijn.
Het enige wat erbij mij bij is gekomen is de cardiotrainer, die gebruik ik als ik ga rijden. Wil volgend jaar endurance gaan starten en dan is het wel handig als je ziet wat je gemiddelde snelheid was. Iemand toevallig een idee of die cardiotrainer zoveel mb slurpt?
Als dat het niet is, dan kan het niks anders zijn dan een linkje wat ik laatst in mijn sms had zitten en wat ik per ongeluk heb aangeklikt.

Download eens de app Droidstats, daar kan je precies zien hoeveel je gebruikt hebt :)

Volgens mij gebruikt cardiotrainer niet zoveel hoor..

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 21:42

xLiezel schreef:
Hebben jullie ook met je HTC wildfire dat jullie geen backgrounds kunnen downloaden?

bij mij zegt die dan dat het niet ondersteund word? érg jammer omdat er soms hele leuke tussen zitten..

Is dat niet omdat ze bewegen? Dat kan idd niet.
Ik heb de app HD wallpaper en die doen het gewoon :)

xLiezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 21:47

Klopt omdat ze bewegen.. :j maar ook HD wallpapers doen het niet.. :?

x_spekkie_xJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 21:48

_Charlotte schreef:
Verafjord schreef:

Download eens de app Droidstats, daar kan je precies zien hoeveel je gebruikt hebt :)

Volgens mij gebruikt cardiotrainer niet zoveel hoor..

Dan kun je beter een ander programma gebruiken, zoals Traffic Monitor. Die laat ook per app zien hoeveel mb die verbruikt op het internet. Zowel via wifi als via je internet abonnement.