Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Linn_ schreef:Ik heb nu net mijn ereader binnengekregen, de sony prs-t1. Volgens de handleiding moet ik op gegevensoverdrachtsmodus klikken...maar dat komt er bij mij niet te staan? Ik kom meteen in het menu zegmaar om boeken te lezen.... en de computer lijkt hem ook niet te vinden? Wat moet ik nu doen? Hem eerst maar eens goed op laten laden en dan nog eens proberen?
Edit: en hij gaat ook niet uit als die in de oplader zit? Is dat ook normaal?
highwaykind schreef:Gewoon rechtstreeks in reader verwijderen (kan bij Kindle wel, rest weet ik niet).
Of in Calibre klikken op Device/Apparaat(?) in het menu boven aan zodat je de lijst krijgt met wat er allemaal op je reader staat, en dan gewoon daar deleten.
_Linn_ schreef:highwaykind schreef:Gewoon rechtstreeks in reader verwijderen (kan bij Kindle wel, rest weet ik niet).
Of in Calibre klikken op Device/Apparaat(?) in het menu boven aan zodat je de lijst krijgt met wat er allemaal op je reader staat, en dan gewoon daar deleten.
Maar die voorbeeld boeken staan volgens mij niet in Calibre...wel in het programma van me reader... nouja ik probeer dat nog wel een x, heb nu net alles opgeruimd...
Eb01 schreef:Bij de weg: kun je e-boeken ook 2e hands kopen en verkopen? Ik koop nl nooit nieuw dus zijn op die manier e-boeken voor mij duurder. Ik heb wel van iemand cd met wat boeken gehad maar dat is niet allemaal mijn smaak. Een 2e hands markt oid lijkt me wel wat. Digitaal rondsnuffelen.