Centraal topic "iPod, iTunes en Creative Zen"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Steef

Re: Centraal topic "iPod, iTunes en Creative Zen"

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 23:15

Het zou wel moeten kunnen volgens mij? Kan je mobiel ook je ipod niet vinden?

Kleinester

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 23:40

Nee die kan hem ook niet vinden..

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 23:41

Heeft de touch versie uberhaupt wel eens bluetooth? Want dan ligt het misschien aan de verbinding, heb je al gekeken in het boekje/handleiding van de touch? :)

Kleinester

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 11:37

Ja er staat wel bluetooth aandoen zeg maar..
In de handleiding staat alleen wat over bluetooth naar de draadloze koptelefoon maar bluetooth is toch bluetooth? Dan moet het toch ook kunnen naar een ander bluetooth-apparaat?

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 11:43

Ik heb wel eens gehoord dat je bleutooth via internet moet doen. Ik heb ook nooit uigevonden hoe je dat met touch doet :n Het is in ieder geval heel lastig!

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 12:47

Ja dat is mij ook eens verteld, dan heb je beter bereik ofzo? Ik weet het igg niet zeker!

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 16:22

Ik heb een vraag;

Als ik nummers afspeel op mn Ipod, gaan ze allemaal door elkaar.. meestal is het op alfabetische volgorde.. dat wil ik eigenlijk weer terug, wie weet hoe dit moet? Links boven in het scherm staat 2 pijltjes die door elkaar heen gaan. Ik weet niet wat dit betekend.

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 16:23

Dat is shuffle, je kan zegmaar instellen via de instellingen. Dan zou ik moeten kijken bij m ijn eigen ipod :j

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 16:26

Dit figuurtje?
Afbeelding

Dat is shuffle. Op je iPod > instellingen > shuffle > aan/uit.

joketje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 16:57

Ik heb een probleempje met mijn Itunes en ipod touch. Ik heb op mijn itunes heel erg veel muziek staan, die ik graag wil houden, maar ik wil niet al die nummers op mijn ipod. Als ik nu mijn ipod in mijn pc steek, worden automatisch alle liedjes erop gezet, ook als ze niet allemaal aangevinkt zijn. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

En dan nog een tweede vraag: al mijn foto's die ik op mijn computer zet, komen ook op mijn ipod. Hoe kan ik kiezen dat er bepaalde foto's of albums wel opkomen en anderen niet?

Hopelijk kan iemand hier mij helpen :)

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 18:07

Als het goed is komt er ergens als je je iPod aansluit te staan of je de nummers automatisch wil synchroniseren of handmatig wil bewerken. Dan moet je dus handmatig bijwerken aan vinken. :) Weet alleen niet meer precies waar dat rijtje staat uit mn hoofd..

Tweede weet ik niet, maar denk dat het ook zoiets zal zijn!

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 20:19

@Marije en Mientjuh; Bedankt! Het is opgelost! :D

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 20:26

joketje schreef:
Ik heb een probleempje met mijn Itunes en ipod touch. Ik heb op mijn itunes heel erg veel muziek staan, die ik graag wil houden, maar ik wil niet al die nummers op mijn ipod. Als ik nu mijn ipod in mijn pc steek, worden automatisch alle liedjes erop gezet, ook als ze niet allemaal aangevinkt zijn. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

En dan nog een tweede vraag: al mijn foto's die ik op mijn computer zet, komen ook op mijn ipod. Hoe kan ik kiezen dat er bepaalde foto's of albums wel opkomen en anderen niet?

Hopelijk kan iemand hier mij helpen :)

Staat er misschien een vraagtekentje in een circkeltje, voor die nummers die er niet op staan? En anders inderdaar wat SpikkelFire zegt, dat staat altijd op het scherm als je, je ipod syncroniseerd. Moet je even links op je ipod klikken.

En fotos is ook in het scherm als je Ipod is aangesloten, even op het tabblad Foto's klikken en dan in bijvoorbeeld je afbeeldingen een mapje maken met de fotos die je er op wilt. En die dan uitkiezen bij het tabblad Foto's.

Hoop dat het zo duidelijk is :)

Kleinester

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 21:59

Ik ben wanhopig!
Ik probeer wat muziek (is een podcast zie ik nu) op mn ipod te zetten.. Heb er al wat anders op staan en wil nu dat er dus bij op dus ik ga naar mijn ipod in itunes -> podcasts -> dan klik ik dus de categorie aan die ik wil en kies daar een paar afleveringen -> nou toepassen -> synchroniseren en het staat er niet op -O- wat doe ik verkeerd?

joketje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 13:20

Als ik mijn iPod aansluit, begint hij gewoon automatisch te synchroniseren.. Er komt niet eerst een kadertje ofzo op, alleen als ik hem op een andere pc dan die van mezelf aansluit. Ik heb ooit de tip gekregen van de nummers die ik erop wil in een aparte afspeellijst te zetten, en dan ergens te kiezen dat enkel die afspeellijst erop gezet wordt, maar ik vind niet waar je dat kan selecteren.

Sjuulie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 21:26

kun je met de nieuwe itunes niet meer nummers op je ipod zetten door gewoon te slepen??
dat was eerder altijd zo makkelijk, je download een nieuw liedje, sleept m naar je ipod en hij zet m dr op..
heb t er nu wel opgezet door via bestand, map in bibliotheek zetten, en dan vanaf daar weer te slepen naar ipod. maar is er geen manier waarmee dat toch iets sneller en makkelijker kan?

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 13:03

Ik heb een aantal pagina's teruggelezen maar heb geen antwoord op mijn vraag kunnen vinden.

Sinds kort krijg ik itunes niet meer aan de praat. Het gaat om de nieuweste versie, draaiende op Vista. Als ik itunes alleen opstart gaat het prima, maar zodra ik mijn ipod (nano) aansluit krijg ik de volgende foutmelding:
Afbeelding

Uninstalleren en opnieuw installeren werkt niet, evenals resetten van de ipod zelf.

Als ik google blijkt dat meer mensen het probleem hebben, maar ik kan nergens een werkende oplossing vinden..

Iemand hier een oplossing?

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 13:06

Ander programma zoeken om je Ipod mee te synchroniseren? Of anders contact opnemen met Itunes?

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 13:13

Zijn daar andere programma's voor dan? nooit geweten!

Apple is op de hoogte :) er zijn een hoop mensen met hetzelfde probleem. Het schijnt te maken te hebben met DEP, maar ik ben huiverig om dat helemaal uit te schakelen..

Melisjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 20:33

Ik heb een iPod Classic, 80g.

Hoe kan ik er video's/filmpjes vanaf m'n PC opzetten?

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 12:59

Yellowfish schreef:
Zijn daar andere programma's voor dan? nooit geweten!

Apple is op de hoogte :) er zijn een hoop mensen met hetzelfde probleem. Het schijnt te maken te hebben met DEP, maar ik ben huiverig om dat helemaal uit te schakelen..

:j, Vriendin van mij gebruikt Sharepod en is daar erg tevreden over.

amies100

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 13:04

Hoi Ik heb mijn Creative Zen mp3 speler weer eens uit de kast getrokken en nu wil ik hier muziek op importeren. InstallatieCD geinstalleerd maar nu ziet mijn computer de speler zelf niet ;(
Doe ik iets fout?

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 13:51

Mareska schreef:
:j, Vriendin van mij gebruikt Sharepod en is daar erg tevreden over.

+:)+ You made my day! ik heb direct Sharepod geinstalleerd en het lijkt perfect te werken, en ook nog eens een stuk fijner dan iTunes :D !

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 14:53

Goed, het ging perfect, tot ik m'n iPod loskoppelde.. (uiteraard ná het klikken op het uitgooi-knopje).

Mijn iPod blijft op het zwarte schermpje met de zilverkleurige appel staan, en blijft deze restarten. Resetten (menu + select) helpt niets, hij start gewoon weer hetzelfde schermpje op, en ook via het manuele deel (menu + select, vervolgens menu + |<<) kom ik niet verder..

Iemand? ;(

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 15:00

Hmm ik heb geen idee. Opnieuw aankoppelen en weer loskoppelen? Toen mijn Ipod laatst dood leek heeft dat ook geholpen.