Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:Ze schijnen nu voor de lekkage op zolder wel geweest te zijn, met hoogwerker en al.Ik weet van niets.
En ik zag van de week weer water op de grond onder die unit.En het vroor niet eens. (het ging lekken bij het dooien) Ik moet haar foto's sturen van de lekkage (filmpjes had ik gestuurd maar dat kon haar systeem niet verwerken
) Dus ik moet stills maken uit het filmpje want ik heb geen foto's van de lekkage van toen.
Als ze nou gewoon communiceren dat ze komen, en daarna als ze geweest zijn met hun bevindingen zou dat fijn zijn maar ik wist van niets...
Bellatrix schreef:Nouja ik heb natuurlijk alle appjes van het hele jaar door en al die info stond in het bezwaar.
Waarom zou je de woningbouw steeds melden dat je lekkage nog niet is opgelost? Het dossier staat gewoon nog open en de opdracht ook.
Bellatrix schreef:Nouja ik heb natuurlijk alle appjes van het hele jaar door en al die info stond in het bezwaar.
Waarom zou je de woningbouw steeds melden dat je lekkage nog niet is opgelost? Het dossier staat gewoon nog open en de opdracht ook.