Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Prairy schreef:Neveldouche of regendouche klinkt beter als tuinslang, maar verder klinkt het primaAls je Ik woon net iets ver weg, jammer zeg...
Waar ga je bestellen? Heg en Landschap heeft weer een boomplant bestelmogelijkheid, dat scheelt behoorlijk. Enige is dat je het in Oss op moet halen. Voor 'standaard' bosplantsoen betaal je voor de meeste soorten 0,40 per plantje, en het is mooi materiaal over het algemeen.
Ik heb er vorig jaar besteld en dit jaar ga ik en bestelling doen voor de meidoornhaag die ons toekomstige PP af gaat scheiden van het voedselbos. Die gaan we dan over een paar jaar in een heg vlechten.
MarliesR schreef:Qua beplanting toevallig gisteren met xXutopiaXx gehad over Heg en Landschap, voor ons natuurlijk enorm ver weg, maar ze heeft aangeboden dat ze onze bestelling dan ook wel wil meenemen en dan combineren met een bezoek hier![]()
![]()
Zoooooo tof!!! Dus we zijn al druk aan het sparren over onze beider bestellijstjes
![]()
O.a de meidoorn is wel een mooie kans via hun! Op 400 stuks is een lage prijs per plantje best aangenaam haha.
--
Ik heb me net nog even kwaad gemaakt op het restant waterlelie in de vijver en alles is er nu uit. Kan zo wel weer gaan douchen
(maar hey, niet meer met bloedzuigers gezwommen, winst!). Even kijken of we vanavond samen wat gaten in de bodem kunnen boren zodat het laatste water weg kan en hij niet meer volstroomt. In elk geval even het folie zoveel mogelijk weghalen. Heb nu lang niet alle slijk weggekregen, maar dat is ook echt enorm zwaar scheppen.
[ [url=m/daPT9W.jpg]Afbeelding[/url] ]
Prairy schreef:Ik heb mijn bestelling ook de deur uit gedaan, vorig jaar hebben we ruim 1000 planten gezet (misschien wel richting de 1200 bedenk ik me nu), komend plantseizoen gaan we dat minimaal verdubbelen, denk dat we richting de 1500 gaan
40-100 is het meeste plantgoed. Wel met erg mooi wortelstelsel!
palousa_boy schreef:Kun je iep niet stekken op een basis van wilg?
MarliesR schreef:Zoooo vet!![]()
Wil ooit ook nog wel eens bij jullie kijken, ook echt een gaaf project! Ik heb hier nu 785 'besteld'
Ben zo benieuwd! Had in elk geval ook al reactie
![]()
Morgen weer een dag
xXutopiaXx schreef:Gaan we samen Marlies!![]()
Kan me voorstellen dat het fijn is als het einde van project-dak in zicht komt.. wel héél mooi al zo!!En mooi beestje inderdaad