Bij mij zijn nu de andijvie, rucola 2x, lente ui, spinazie en nog 1 uitgekomen maar weet niet meer welke.
Barcoootje
Geplaatst: 10-03-15 08:53
Gisteren m'n eerste kinders op kamers gedaan kropsla en radijs. Ze doen t nog allemaal dus dat scheelt ^^ vanochtend moeder geworden van aubergine en gister van dille en tijm
Hoe gaan de rucola en kropsla prima. Bieslook gaat langzaam, maar gestaag. En eentje is ook aan het groeien, maar ik weet niet wat het is omdat de kat weer aan het tuinieren is geweest... Nu heb een aantal potjes waar de kaartjes uit zijn
Misschien een rondje "raad de plant"?
KimD
Geplaatst: 10-03-15 09:38
F_inley schreef:
Nog iemand krulsla en rucola in de aanbieding?
Krulsla of kropsla?
Yunomi
Geplaatst: 10-03-15 09:39
Ik heb bosaardbei te ruil. Ik ben nog opzoek naar tijm en paprika. Liefste in 1 ruil, heb er nog veldsla, prei of dille bij.
De wortel is vanmorgen uitgekomen. En nu moet ik toch echt dringend op zoek naar een grote bak voor de radijsjes en de kropsla, want die kiepen gewoon om.
Diane_Basje
Geplaatst: 10-03-15 09:57
Yunomi schreef:
Ik heb bosaardbei te ruil. Ik ben nog opzoek naar tijm en paprika. Liefste in 1 ruil, heb er nog veldsla, prei of dille bij.
Ik heb je een pb gestuurd
KimD
Geplaatst: 10-03-15 09:57
Yunomi schreef:
Tijm heb ik voor je, heel graag tegen de aardbei! Dan ben ik compleet.
Heb geloof ik Selderij, Kropsla en Krulpeterselie over.
Ben nog op zoek naar: * Tomaten of cherry tomaten * Spinazie (al 1x van)
Anoniem
Geplaatst: 10-03-15 11:05
Ok de wortels van m'n wortels groeien door de bodem van de potjes heen. Ik heb alleen pas na het weekend een goede bak voor ze. Ik heb wel een pot die iets dieper/ruimer is. Alles daar in zetten met al wat afstand tussen en dan na weekend nog keer verhuizen of laten zoals het nu is? Had al begrepen dat ze lastig uit elkaar te halen zijn? Als ze mislukken heb ik nog wortelzaadjes. Maar zou leuk zijn als ze het blijven doen..
YvonRondo
Geplaatst: 10-03-15 16:01
Jeej, net heel veel van potjes gekregen van mijn oma! Nog 5 en dan ben ik compleet
Had iemand op mp die aardbei wilde ruilen stuurt ze dr adres en vervolgens krijg ik savonds een mail dat ze niet meer wilt ruilen. Voor zelfde geld had ik mijne al opgestuurt.