ook mensen hier die de loomarmbandset hebben van de Action, ik probeer de gebruiksaanwijzing te doen, maar ik heb het idee dat er een fout in de plaatjes zit, weet iemand waar de juiste plaatjes te vinden?
Bij de action hebben ze geloof ik nog nooit hele kleine gehad. Onze hond heeft maat 35-38 en daar heb ik nog nooit een passende band voor gezien. Wel kan je voor weinig ze in de winkel kopen vaak.
Wat voor hondje ga je halen? Neem sowieso een kliksluiting of een gespje. Niets met een kettinkje of een slipriem. Leuk hoor! (en jaloers. Ik wil ondertussen al 4 jaar een hond, om mij heen neemt iedereen een hond en ik moet echt nog verstandig zijn. Hopelijk volgende zomervakantie).
Vind ik wel meevallen. Ik heb een aantal bandjes van onder een 10'tje, en die doen het prima. Wel één tuigje klikt niet prettig, maar dat hele tuigje is niet prettig dus die gebruik ik niet meer.
Maar gespen vind ik ook prima.
ClaudiaHS
Geplaatst: 13-10-14 12:32
ketting neem ik sws niet, zielig. Franse Bulldog gaat het worden. Ik ga straks even kijken maar een leren band of een tuigje.
en voor de speelgoedjes en voerbakken uiteraard wel even naar de Action
Ja ik De bruine versie, bevalt goed! Niet alle kleuren zijn even gepigmenteerd en sommige zijn wat kruimelig. Bij het blenden vervagen de kleuren wel snel, dus het is even een kwestie van opbouwen, maar dan heb je wat Kreeg zaterdag allerlei complimentjes over mijn oogmake-up haha
Mintgroen
Geplaatst: 13-10-14 15:37
_Selena schreef:
Heeft hier iemand al die nieuwe palette van Max & More gekocht?
Larissa van kittehscupcakes.nl had hem in haar shoplog, dus daar zal wel een review van komen
Iemand de ramenwasser al gebruikt? Die wie nu in de actie is voor €2 Ben beniewd of hij goed werkt, mijn moeder heeft de echte van karcher maar die zijn ook dubbel zo duur.
tinkersjakie
Geplaatst: 13-10-14 21:10
Ja ik en heb een hekel aan raamwassen maar hiermee vind ik het zelfs leuk worden Werkt erg goed vind ik, geen strepen en geen water op de vensterbank.
Maar Huhhh 2 euro of 23
marlonFloris
Geplaatst: 14-10-14 08:57
tinkersjakie schreef:
Ja ik en heb een hekel aan raamwassen maar hiermee vind ik het zelfs leuk worden Werkt erg goed vind ik, geen strepen en geen water op de vensterbank.