Goed nieuws van de bank! Waarschijnlijk krijgen we de hypotheek rond. Alleen even 2 weken uitstel vragen aan de makelaar ivm proeftijd van mijn vriend. Als dat kan is het allemaal heel positief
karin1985
Geplaatst: 08-05-13 09:34
Hoe was het afgelopen met dat huis dat veel te mooi leek te zijn qua prijs? Weet niet meer wie het was, maar ze hadden een foto gepost met die gave trap? Daar zou van de week gekeken worden dacht ik.Of heb ik dat gewoon gemist...)
Kentaro
Geplaatst: 08-05-13 09:43
ash, wat een fantastisch nieuws!!!! Gezien de slechte huizenmarkt, zou je toch zeggen dat de makelaar daar wel mee akkoord gaat!?
karin, dat is marley en als het goed is gaan ze vandaag kijken!
Haha, wie weet valt het mee! Maar zal idd wel liggen aan de buurt. Crooswijk heeft niet de beste naam.
Wij zijn voorlopig ook klaar met het huis. wel afgelopen weekend hele gave tuinsets uitgekozen. Een mooie hoek lounge bank voor buiten en een stijgerhouten eettafel voor buiten voor bij de bbq. We hebben nog wel 3 lege slaapkamers waarvan ik er eentje toch wel wil inrichten als logeerkamer. Maar dat komt van het zomer wel een keertje.
Wij gaan een dezer dagen verkoopakte tekenen voor het huis, hypotheek is aangevraagd dus ben al voorzichtig aan het rondkijken naar allerlei woninginrichting etc. Heb al tijdschriften aangevraagd ter inspiratie, leukleuk
Wij hebben op de logeerkamer na inmiddels alles af.
MerelBormans
Geplaatst: 08-05-13 10:18
Mag ik mij hier ook melden? Ik ben op dit moment bezig met de aankoop van een huis in Amersfoort. De prijs voor het huis is overeen gekomen met de tegenpartij, bouwtechnische keuring gister was helemaal goed, alleen maar al bekende punten uit gekomen.
Gister heeft mijn vriend hypotheek gesprek gehad (ik kon vanwege werk niet aanwezig zijn) en ook dat was positief, maar we gaan nog wel bij een of twee andere banken kijken.
Ik begin er, na lange tijd voorzichtig zijn geweest "het gaat toch niet lukken, niet teveel op verheugen" langzaam zin in te krijgen .
Verder heb ik niet zoveel meegelezen nog, maar ik heb het huis van Marley terug gekeken, maar dat ziet er nog eens vet uit zeg! Ik ben ook heel benieuwd!
Kentaro
Geplaatst: 08-05-13 10:24
Wat een leuk huis! Erg mooi die vloer zo! Vind de tuin ook al mooi!
Ja, die tuin doet het hem vooral! De vloer moet ik wel even aan wennen, vind het patroon zelf iets minder, maar wel heel mooi dat het echt hardhout is .
Vanaf de internet foto's vond ik dit al een heel leuk huis, en in het huis zelf was dat gevoel alleen maar beter.
Als je die vloer laat schuren en olien zie je het patroon bijna niet meer gok ik.
MerelBormans
Geplaatst: 08-05-13 10:35
Dank je wel .
Ik denk dat we prima aan het patroon kunnen wennen, we hadden er al aan zitten denken om het op te schuren en opnieuw te oliën, maar daar moeten we even over nadenken .
Voor zover ik kan zien heb je een leuk huis PSM, heb even terug gekeken in je berichten. Mooie tafel ook! Ik heb in ieder geval een folder op de computer staan met interieur inspiratie, nu ben ik benieuwd wat daarvan ook daadwerkelijk in ons huis gaat komen.
Leuk al die positieve reacties zo. Inrichten is zeker leuk, maar we moeten nog wel wachten tot de oude bewoonster is weg verhuisd hoor. Dat wilt ze in de zomervakantie doen, en de hypotheek moet nog wel rons gemaakt worden maar dat lijkt allemaal goed te gaan .
Sonja_vR
Geplaatst: 08-05-13 11:12
Kentaro schreef:
Het is niets geworden met dat huis waar die huurders in zaten die van niets wisten?!?
Daar moest een ton in voor het leuk wonen was.. Dat werd ons ietwat te gek zeg maar
sonja, dan ligt het er natuurlijk alles aan wat je voor het huis moest betalen en hoe de ligging was
MamaMiesje
Geplaatst: 08-05-13 13:29
Ik heb deze Van mn vader's kantoor toen kpn nog ptt was
MerelBormans
Geplaatst: 08-05-13 14:13
Mag ik trouwens deze delen? Ik kwam hem op facebook tegen en vond hem wel erg leuk: Alleen hebben we in ons huis-to-be geen regenpijp waarop dit gemaakt kan worden
Kentaro
Geplaatst: 08-05-13 14:20
Súper gaaf!! Bij ons kan zoiets ook niet. (wij hebben vierkante regenpijpen en die liggen in de muur)
050206051012
Geplaatst: 08-05-13 14:53
Wat leuk bedacht! Wij hebben geen regenpijp, wij delen een dakgoot met de buren en daar zit de regenpijp.
MerelBormans
Geplaatst: 08-05-13 16:22
Vinden jullie het erg als ik af en toe zoiets deel? Als ik het tegen kom?
Zo ja, dan doe ik dat niet meer, dan houd ik het bij foto's van het eigen interieur .
niet zo'n mooie kwaliteit van de foto, maar je ziet in ieder geval wel het idee in de foto
Kentaro
Geplaatst: 08-05-13 16:26
Ik ben gek op goede ideeen (kan alleen helaas deze foto niet zien )