Nicky wat balen van je iphone, en inderdaad politie doet niks....
Ik ben een keer aangereden, scooter total los, en dader was doorgereden, aangifte gedaan, vervolgens niks meer van gehoord. Kom ik de scooter die mij aangereden had een aantal maanden later tegen, loop ik naar de agent toe die vlakbij stond. Ik vertelde mijn verhaal, bleek het dezelfde agent te zijn die naar mij kwam na de aanrijding en mijn aangifte op nam!
Daarna ook niks meer gehoord.....
SimoneDV
Geplaatst: 29-01-13 17:26
De noodles van de action in een zakje vind ik elk geval niks, had die met garnalen smaak. Zowel de noodles op zich als de smaak vond ik niet lekker.
xJorgx
Geplaatst: 29-01-13 19:50
yvonnedv schreef:
iloveyoujorg schreef:
Haaihaai ben een stille meelezer maar had eigenlijk een vraagje. Weten jullie misschien hoe duur het transfer papier van de action is??
3,49
Heel erg bedankt !!
Kristie
Geplaatst: 29-01-13 20:15
barbar schreef:
ik zie net een quilt bij de 100 nieuwste artikelen, zijn die er ook in andere kleuren, of alleen in roze en grijs?
Oww die quilt is leuk! Ik begrijp uit het plaatje dat er alleen roze en grijs is... -Ik ga er morgen even voor langs bij de Action!
Die armbanden voor je iphone zijn super fijn met sporten! Ik kan niet zonder als ik ga rennen! Met paardrijden gebruik ik m ook weleens als ik alleen ben en toch wat gezelligheid wil! Muziekje op!!
Anoniem
Geplaatst: 29-01-13 23:09
Ik heb ook die band.. Maar mijn boven arm is te smal... Maar denk niet, dat als ik hem een stukje dubbelvouw en vastzet, nog door het "gaatje" heen krijg...
Lisetje
Geplaatst: 29-01-13 23:29
Morgen lekker een dagje vrij en niks gepland staan dus dat wordt lekker rond sjokken in de Action
Joltsje
Geplaatst: 30-01-13 00:12
haai ook hier een stalkbericht van een actionganger
ik was er laatst aan het sneupen en zag een skihelm. twijfelde om hem te kopen. ik dacht.. zou het nodig zijn. mar wil hem toch wel hebben. vandaag te laat uit het werk dus geen tijd meer. weet iemand of ze er nog zijn.
verder vorige week wel een carnavalspakje daar gekocht. een blauw politieoutfit.
edit: zie dat ze beschermhoesen hebben voor de galaxy s3 whaaa IK MOET MORGEN OP TIJD UIT HET WERK.
Ik was net even bij de Action (het was echt belachelijk druk) maar ik kon de quilt helaas niet vinden... En de telefoonhoesjes voor de samsung lagen achter de kassa maar ik had geen zin om zo lang in de rij te staan... Ik heb dus niets gekocht
ik ben vandaag weer naar de action geweest en heb me flink misdragen, ik was maar liefst 98euro kwijt. ik heb ook de quilt in het grijs gekocht, er lager er hier nog 4, 2 roze 1 grijze en een grijze met iets van ornamenten er op. ik kon ze ook eerst niet vinden maar ze lagen hier op de bovenste plank tussen de hoofdkussens en dus niet tussen de woondekens of fleecedekens waar ik ze eerst dus zocht. ook heb ik nieuwe handoeken (gelijk een hele nieuwe zet van 8grote, 8 kleine handoeken en 8 washandjes), kopjes en theeglazen gekocht.
Eleionomae
Geplaatst: 30-01-13 19:07
Bij mij lagen ze ook bij de kussens en dekbedden. Ik heb deze: