Kentaro we moeten m zelf demonteren, vervoeren en monteren het is een showroomkeuken, nieuwe keuken zat eigenlijk niet in ons budget. Maar dit is nog te overzien. Wij krijgen ong. 2,5% rente over ons spaargeld. Dus dat is wel de moeite. Alles wat je krijgt is mooi meegenomen toch?
Mootje hij komt bij "wooning" uit numansdorp vandaan.
Oh Mootje wat balen zeg, dan moet je toch maar naar intratuin haha.
Kaygee, Gezien het bedrag dat je bespaard met een showroomkeuken, zou dat alles me zeker de moeite waard zijn!! (vind zelf die dekens bij de Action ook super fijn om je spullen te beschermen!) Dan heb jij bijna het dubbele aan rente van wat wij op de spaarrekening hebben (hadden eigenlijk )
Kaygee
Geplaatst: 05-08-12 11:21
Het scheelt dat we de kastjes niet geheel uit elkaar halen, dat in elkaar zetten lijkt mij drama inderdaad!
En scheelt inderdaad echt een hoop Kentaro! Oh die dekens zijn een goede tip. Ga ik vandeweek even voor kijken.
Wij zitten bij de ATB, is momenteel 2,5. Toen we de rekening openden was het geloof ik 4,5. Maar dat was maar voor een paar maanden.
Kentaro
Geplaatst: 05-08-12 11:23
Dat is zeker zo! Je hoeft hem niet tot het laatste plankje uit elkaar te halen Die dekens liggen bij de kwasten en verfartikelen. Zijn rond de 2,00. Wij hebben ze nu ook om de keukenkastjes zitten ter bescherming! Wij konden helaas geen showroommodel voor onze maat keuken vinden, anders hadden we dat zeker gedaan!
Zie hele mooie dingen voor bij komen ben blij dat wij geen nieuwe keuken hoeven......... Wel een nieuwe badkamer maar daar zijn we het aardig over eens. Morgen gaan we beginnen met het schilderen van de deuren en gaan we eindelijk mijn buffetkast ophalen
Even OT: de kitten is heel erg ziek, echt zielig. Heeft niesziekte en is gewoon echt benauwd. Komt wel goed hij moet er even doorheen en is vanaf het begin goed behandeld geweest. Maar hij eet en drinkt niet dus moet elk uur met dwang gevoerd worden en wordt dan heel erg boos
SuSem
Geplaatst: 05-08-12 18:18
wij ook rowo, echte klunzen zijn we
Och, wat sneu Sakkia
Kentaro
Geplaatst: 05-08-12 18:49
Sakkia, hoop dat je wel een leuk weekend hebt gehad!? Wat sneu voor je katje! Vooarl als ze zo klein zijn, zijn ze zo zielig als ze was mankeren.
Wij zitten ook bij de rabo en hebben inderdaad ook een brief ontvangen dat de rente verlaagd werd. Uit m'n hoofd is het iets van 1,2 Het geld gaat gewoon enorm hard bij zo'n nieuwbouwwoning. Moet wel eerlijk toegeven dat ik iemand ben die het in 1x wel goed wil hebben Heb nu een schitterende keuken en badkamer, maar dat soort dingen zijn niet bevordelijk voor je spaarrekening Alles komt in 1x. Bij een bestaande woning kun je nog zeggen die en die kamers doen we later wel een keer, maar als we dat nu doen zitten we op een betonnen vloer
Klopt wij doen het wel in etappes. Eerst beneden en dan later boven, in de winter of volgend voorjaar. Ligt een beetje aan mijn vriend zijn werk.
Wij hebben trouwens schrootjes in de hal op het plafond en nu waren we donderdag bij de bouwmarkt en vonden we dit; http://www.agnes-one-step.eu/ en dat is niet eens zo heel erg duur, werkt als een soort kliklaminaat.
Kentaro
Geplaatst: 05-08-12 18:57
Wij hebben zoiets nu in de slaapkamers op zolder. Ideaal spul!
Wij willen nu wel alles aankleden. Moet er niet aan denken dat als we straks alles (en dat is nog wel wat ) verhuisd hebben, we dat er weer uit moeten halen om bijvoorbeeld de vloer te gaan doen. Ook merk ik dat je veel meer stof blijft houden met zo'n kale vloer
Oh ja maar wij hebben beneden ook een douche en een slaapkamer dus de bovenverdiepig blijft inprincipe ongebruikt. Bedenk me net dat de slaapkamer beneden misschien ook wel geschikt is voor zoiets, daar zitten ook nog schrootjes op 1 wand............
Kentaro
Geplaatst: 05-08-12 19:05
Dan heb je zeker groot gelijk!
Ik ga er ook nog even naar kijken, misschien toch nog wat voor op zolder. We hebben de wanden wel geschilderd, maar ze zijn niet allemaal even mooi geworden
Ik ga deze week ook even aan de slag in onze slaapkamer: Van een wand moet het behang eraf vanwege waterschade (lekkende douchekraan gehad aan de andere kant van de muur). Die muur ga ik lichtgrijs verven met de krijtverf die ik nog over heb van het kast projectje van laatst. De rest van de muren blijft gewoon wit behang. Ons bed is ook van wit hout, maar heeft -net als de nachtkastjes en de ladenkast, bruine bovenbladen. Die bruine bovenkanten wilde ik dus ook datzelfde lichtgrijs maken. En om het helemaal samen te trekken: mijn dochter heeft nu grijze gordijnen op haar kamertje, ik ga eens een meten of die ook op onze slaapkamer passen en dan koop ik voor haar nieuwe gordijnen