Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Ik laat mijn 3G altijd aanstaan zodat mijn telefoon elk kwartier op emails kan controleren. Ik moet snel kunnen reageren op belangrijke mails namelijk, vanwege mijn werk
paardengekD schreef:Ik ga een iPhone nemen maar welke zal ik doen; iPhone 4s of 5? En waarom want ik krijg wel s reacties van 'ja 5 want die is nieuw' .. nouen?! Brand los, wat zijn de min / pluspunten?
Saskiaatje schreef:Waarom zou je 3G altijd aan laten staan?
Ik heb een iPhone 3GS, deze is 's avonds nooit leeg, vaak tussen de 30% en 50% en ik gebruik 'm heel veel.
Dus ik ga er vanuit dat dit bij de 4 en 4S ook het geval zal zijn.
Mijn 3GS is overigens 3,5 jaar oud.
Hij is alleen bizar langzaam.
Shiloh schreef:Tja, 4S of 5, ik zou gewoon kijken hoe je financieel zit. Kun je de 5 betalen? Dan lekker doen. Zit je toch wat krap. De 4S is echt prima hoor en die gaat hardware en software matig echt nog wel een paar jaartjes mee! Niet het nieuwste, maar moet dat dan? Ik zou momenteel voor de 4S gaan als ik het geld had. Toch siri (die er voor Nederland hopelijk nu toch snel aan lijkt te komen). Persoonlijk vind ik de 5 eigenlijk spuuglelijk ^^
xmichxrocky schreef:paardengekD schreef:Ik ga een iPhone nemen maar welke zal ik doen; iPhone 4s of 5? En waarom want ik krijg wel s reacties van 'ja 5 want die is nieuw' .. nouen?! Brand los, wat zijn de min / pluspunten?
Ik ben van de 3Gs naar de 3G gegaan, toen naar een samsung S2, die na 3 maanden verkocht van vond het een kl*te ding :p toen heb ik de iphone 5 gekocht, heb hem nu bijna 4 maanden en ben er nog steeds dolgelukkig mee, hij is supersnel, batterij gaat goed mee, en hij houd alles goed bij, nieuwe updates enzneeee me happy met mn phonetje!
paardengekD schreef:paardengekD schreef:Ik ga een iPhone nemen maar welke zal ik doen; iPhone 4s of 5? En waarom want ik krijg wel s reacties van 'ja 5 want die is nieuw' .. nouen?! Brand los, wat zijn de min / pluspunten?
Ik ben van de 3Gs naar de 3G gegaan, toen naar een samsung S2, die na 3 maanden verkocht van vond het een kl*te ding :p toen heb ik de iphone 5 gekocht, heb hem nu bijna 4 maanden en ben er nog steeds dolgelukkig mee, hij is supersnel, batterij gaat goed mee, en hij houd alles goed bij, nieuwe updates enzneeee me happy met mn phonetje!