[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

8nnemiek

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 16:09

Ik laat mijn 3G altijd aanstaan zodat mijn telefoon elk kwartier op emails kan controleren. Ik moet snel kunnen reageren op belangrijke mails namelijk, vanwege mijn werk :)

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 16:17

Mag ik vragen wat voorn smartfone je nu hebt? Ik kan een hele dag volhouden met mn 4s, maar als ik m echt een dag intensief gebruik met de helderheid hoog is de batterij zo leeg... Het ligt er dus wel echt aan of je de helderheid hoog of laag hebt staan en dergelijke..

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 16:17

8nnemiek schreef:
Ik laat mijn 3G altijd aanstaan zodat mijn telefoon elk kwartier op emails kan controleren. Ik moet snel kunnen reageren op belangrijke mails namelijk, vanwege mijn werk :)

Logisch dan. :D
Zal de batterij wel sneller leegtrekken ja.

En wat Joanieke zegt, mijn 3GS staat op ongeveer 10% helderheid.

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 16:18

Mijn 3G staat trouwens ook altijd aan, ook als ik wifi heb... :+

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 16:26

Een Motorola Milestone, van 4 jaar oud. Echt een geweldig apparaat, oersterk, superscherp beeldscherm.. alleen is hij te langzaam aan het worden voor al die nieuwe apps en updates, en waar hij in het begin makkelijk twee dagen mee ging met 3G aan en veel spelletjes en internetten, is hij sinds een aantal weken binnen een aantal uur leeg. Ik zou de nieuwere versie met meer geheugen zo opnieuw kopen. Helaas worden ze niet meer verkocht. Dus ik heb zitten twijfelen tussen de Motorola Razr en de iPhone..

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 16:27

Kan er geen grotere SD in?

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 16:36

Andere SD kaart zou niet veel uitmaken, denk eerder een nieuwe batterij.. Maar sloom zal die wel blijven :')
Kwa batterij raad ik zelf de iphone niet aan, maar dat is denk ik puur omdat ik m zelf ontzettend veel gebruik.. Voor een half uurtje internet en de hele dag 3G en de helderheid laag moet je het zeker minstens een dag uit kunnen houden...
En waar je het beste een iphone kan kopen? Ik zou het gewoon via de applestore doen, je bent dan gegarandeerd van je garantie en daarnaast kun je nog de apple care protection erbij halen...

Daphnm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 17:37

Ik ga een iPhone nemen maar welke zal ik doen; iPhone 4s of 5? En waarom want ik krijg wel s reacties van 'ja 5 want die is nieuw' .. nouen?! Brand los, wat zijn de min / pluspunten :D ?

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 17:48

Saskiaatje, er zit een grote SD kaart in, maar helaas kun je apps alleen op het intern geheugen opslaan.

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 19:05

Werkt apps2sd daar niet op dan? Is er geen alternatieve software in de vorm van Cyanogenmod voor waarmee het wel kan?

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 21:02

8nnemiek schreef:
Saskiaatje, er zit een grote SD kaart in, maar helaas kun je apps alleen op het intern geheugen opslaan.

Ja, dat hoor je wel vaker. Rot is dat. :\

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 22:17

Saskiaatje schreef:
Waarom zou je 3G altijd aan laten staan?

Waarom niet?

xmichxrocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 22:29

paardengekD schreef:
Ik ga een iPhone nemen maar welke zal ik doen; iPhone 4s of 5? En waarom want ik krijg wel s reacties van 'ja 5 want die is nieuw' .. nouen?! Brand los, wat zijn de min / pluspunten :D ?

Ik ben van de 3Gs naar de 3G gegaan, toen naar een samsung S2, die na 3 maanden verkocht van vond het een kl*te ding :p toen heb ik de iphone 5 gekocht, heb hem nu bijna 4 maanden en ben er nog steeds dolgelukkig mee, hij is supersnel, batterij gaat goed mee, en hij houd alles goed bij, nieuwe updates enz :D neeee me happy met mn phonetje!

xmichxrocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 22:29

Shiloh schreef:
Saskiaatje schreef:

Waarom niet?

Ik heb mijn 3G ook altijd aanstaan :)

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 22:31

Ik ben ook tevreden over de iPhone 5! :D De dag dat ie uitkwam had ik m al binnen, en idd zoals xmichxrocky zegt: de batterij gaat goed mee, is erg up to date en onwijs snel. Camera is ook ontzettend goed.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 22:36

Tja, 4S of 5, ik zou gewoon kijken hoe je financieel zit. Kun je de 5 betalen? Dan lekker doen. Zit je toch wat krap. De 4S is echt prima hoor en die gaat hardware en software matig echt nog wel een paar jaartjes mee! Niet het nieuwste, maar moet dat dan? Ik zou momenteel voor de 4S gaan als ik het geld had. Toch siri (die er voor Nederland hopelijk nu toch snel aan lijkt te komen). Persoonlijk vind ik de 5 eigenlijk spuuglelijk ^^

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 22:40

Saskiaatje schreef:
Ik heb een iPhone 3GS, deze is 's avonds nooit leeg, vaak tussen de 30% en 50% en ik gebruik 'm heel veel. :)
Dus ik ga er vanuit dat dit bij de 4 en 4S ook het geval zal zijn.
Mijn 3GS is overigens 3,5 jaar oud.

Hij is alleen bizar langzaam. :')

Mijn 3GS is s'avonds vaak rond de 20% maarja, prima :') Heb mijn 3G ook altijd uit staan, vreet zoveel batterij bij die van mij. Mijne is ook zo'n 3 tot 3,5 jaar oud :P Langzaam, tja, je moet soms even geduld hebben maar hey, voor het geen wat 'ie allemaal heeft meegemaakt :P

Shiloh schreef:
Tja, 4S of 5, ik zou gewoon kijken hoe je financieel zit. Kun je de 5 betalen? Dan lekker doen. Zit je toch wat krap. De 4S is echt prima hoor en die gaat hardware en software matig echt nog wel een paar jaartjes mee! Niet het nieuwste, maar moet dat dan? Ik zou momenteel voor de 4S gaan als ik het geld had. Toch siri (die er voor Nederland hopelijk nu toch snel aan lijkt te komen). Persoonlijk vind ik de 5 eigenlijk spuuglelijk ^^

+ voor dat extra rijtje Apps hoef ik niet zoveel meer geld te betalen, haha :P
Doe mij lekker de 4 maar, vind die hele 5 een beetje over rated. Ik zou er zelf sowieso een case omheen doen dus van die achterkant zul je vrij weinig zien :P

Daphnm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 22:41

xmichxrocky schreef:
paardengekD schreef:

Ik ben van de 3Gs naar de 3G gegaan, toen naar een samsung S2, die na 3 maanden verkocht van vond het een kl*te ding :p toen heb ik de iphone 5 gekocht, heb hem nu bijna 4 maanden en ben er nog steeds dolgelukkig mee, hij is supersnel, batterij gaat goed mee, en hij houd alles goed bij, nieuwe updates enz :D neeee me happy met mn phonetje!

ahaa.. ja het enige nadeel is dat ie zo groot is en daarom past hij niet in m'n zakken :P
Heb je niet bij veel/sommige apps dat je zo'n zwarte balk op je scherm ziet omdat die nog niet upgedated zijn ofzo?

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 22:51

Shiloh schreef:
Saskiaatje schreef:

Waarom niet?

Omdat het veel meer MB verbruikt (ik heb maar 500 p/m) en omdat het je batterij sneller leegtrekt. :Y)
Ik vroeg me gewoon af of daar een reden achter zat.

xmichxrocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 23:14

paardengekD schreef:
paardengekD schreef:

ahaa.. ja het enige nadeel is dat ie zo groot is en daarom past hij niet in m'n zakken :P
Heb je niet bij veel/sommige apps dat je zo'n zwarte balk op je scherm ziet omdat die nog niet upgedated zijn ofzo?[/quote]

nou ik moet eerlijk zeggen dat het me niet eens op valt := heb het bij de BRENG app (van de bussen) maar het valt helemaal niet op en stoort al helemaal niet :p
en ik dacht ook dat ie niet in me broekzakken past ;p maar valt mee, heb 1 broek waar die niet in past en die heeft gewoon kleine zakken, maar daar zou bijv de 4 ook niet in passen :)

Daphnm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 08:29

Okee dat quoten lukt niet meer omdat er teveel zijn maarr
Ik ga denk ik toch voor de 4s. Want ik rijd veel paard en dan heb ik geen plek om m'n mobiel te laten (ik ben zelf heel klein dus bij mij past 5 al helamaaal niet in m'n broek hhihi) ..
Het is ook zooooo'n moeilijke keuze :P

xmichxrocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 11:34

de 5 is niet heel veel groter als de 4s hoor, en hij is ook smaller, dus valt heel erg mee

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 12:28

Hij is wel langer, vind de iPhone 4 al groot genoeg persoonlijk :P

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 12:30

Ik ga zometeen toch maar de 4S halen, een witte met 32 GB :j Er staat hier in de buurt een Demo model te koop, gebruikt in winkels als voorbeeld, maar zit nog in de folie en met garantie en alles erbij :)

Zijn er hier mensen die hun simkaart gewoon op maat hebben geknipt? Is dat makkelijk te doen?

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 12:31

Loop even langs een telecomwinkel, 99% kans dat ze het gratis voor je doen ;)