Als de nester even niet oplet, vergeet hij zijn mal te spiegelen! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Als de nester even niet oplet, vergeet hij zijn mal te spiegelen! 

)

Mijn vriend en ik zijn vanaf 1 juli de huurders van een leuk tweekamerappartement in Hilversum, met voor centrumse begrippen een enorm dakterras 
) maar in de loop van de tijd hoop ik in ieder geval de deuren te verven, waar nu de kapstok hangt een nisje/kastje te maken, de keuken aan te pakken en het dakterras gezellig te maken. Eerst onze spullen er maar eens in, kijken hoe dat staat 

Het wordt volgens mij schitterend! Mooi ruim en licht. Ik ben verliefd op die spotjes
Badkamer vind ik ook gaaf, al denk ik dat ik snel zat van die tegeltjes ben met dat plaatje erop.
Gave slaapkamer! Wel een oubollig gebeuren (de lampen en gordijnen), maar het is dus gemeubileerde huur, of althans, deels?
Het is gemeubileerd als we dat willen
de optie zat erbij in ieder geval. We laten alles in de badkamer en slaapkamer staan wat er nu staat, maar alle meubels en decoratie (gordijnen
) uit de woonkamer gaan eruit. Wat er met de muur gedaan is, geen flauw idee dus
Ach, ik vind het niet lelijk in ieder geval
Mootje schreef:Cardy, Wat een werk hebben jullie verzetHet wordt volgens mij schitterend! Mooi ruim en licht. Ik ben verliefd op die spotjes
Badkamer vind ik ook gaaf, al denk ik dat ik snel zat van die tegeltjes ben met dat plaatje erop.
Ka, Het lijken wel vrouwen! Weet je al wanneer we kunnen schuren/schilderen?
Sabine, Ik wilde al vragen wat je met die wand had gedaanGave slaapkamer! Wel een oubollig gebeuren (de lampen en gordijnen), maar het is dus gemeubileerde huur, of althans, deels?
marizkaa schreef:leuke ideeenen komen hier voorbij zeg! ik ga dot jaar ook opmezelf en ik hou erg van dierenprints. weet iemand waar ik een koeienhuid vandaan kan halen goedkoop. ik wil er zelf een poef van maken. op een website kwam er eentje voorbij van 250 eurodit vind ik te duur!!
Maar ben wel nog steeds benieuwd naar de foto's!