Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suusie22 schreef:Wauww,, wat gaan we hard mensen!! ´t is weer bijna tijd voor een nieuw topic!
even ontopic: iemand ervaring met de oordopjes (voor muziek etc) van de action? in een grijs doosje??
Lootje1991 schreef:Ik wil graag van die plastic opberghoezen, maar dan zonder vacüm (schrijf je dat zo???) ik heb al bij de blokker gekeken, maar die hoes die ik had gehaald was meteen al stuk. Weten jullie waar je zoiets kan halen. Wij gaan over op western, maar ik wil wel graag al mijn dekjes netjes kunnen houden tot de verkoop of tot ik een ander paard of heel misschien mijn eigen paard dressuur rijd.
Alwiene schreef:Even een vraagje, ben al een poosje niet geweest namelijk. Ik ben op zoek naar balletjes voor de hond, tennisballen of iets wat daar erg op lijkt. Hebben ze dat bij de Action? En zo niet heeft iemand dan enig idee waar dat wel goedkoop te koop is? Heb wibra/kruidvat (die hebben soms dierenspul) en mijn eigen dierenwinkel geprobeerd zonder resultaat helaas
Alwiene schreef:Even een vraagje, ben al een poosje niet geweest namelijk. Ik ben op zoek naar balletjes voor de hond, tennisballen of iets wat daar erg op lijkt. Hebben ze dat bij de Action? En zo niet heeft iemand dan enig idee waar dat wel goedkoop te koop is? Heb wibra/kruidvat (die hebben soms dierenspul) en mijn eigen dierenwinkel geprobeerd zonder resultaat helaas