reflectievest 1,39

stijltang 2,49

en nog veeeeeel meer
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Xjosee schreef:Fritsiej schreef:Ik moet binnenkort mijn huis zelf gaan inrichten en ik wil eigenlijk een beetje een ouderwets 'thema'. Heeft iemand een idee wat ik eventueel kan halen bij de action? Ik kom er normaal gesproken alleen voor de make-up remover en andere verzorgingsspullen en heb nog nooit verder gekeken
Gewoon even langsgaan. Mijn zus heeft er wel echt hele leuke dingen vandaan gehaalt maar kan me zo niet 1,2,3 een voorbeeld bedenken. Maar zij heeft ook alles met oude meubeltjes van marktplaats etc (en dan zelf geschildert).
Donkerblauw schreef:xlovelove schreef:Ik had een vraagje, paar pagina's terug had iemand het over het ijsverband. Wat moet ik me daar ongeveer bij voor stellen?
Ik weet niet of je vraag al beantwoord was, maar het ijsverband is een rol verband, waar een soort spul opzit (kan even niet op de naam komen), wat koelend werkt zodra het in contact komt met je huid. Dus bij een verstuikte enkel kun je dus eerst koelen met een normaal ice-pack, en daarna kun je dat ijsverband om je enkel draaien. Werkt maar een keer, en ik weet niet of het daadwerkelijk werkt, maar voor dat kleine bedrag is het wel het proberen waard