Die van mij valt gewoon goed. Vroeger verzoop ik altijd in regenpakken. Stof is ook steviger dan die ouderwetse. Ik zou gewoon de broek er even uit halen in de winkel en voor je houden voor de lengte. Ik heb een L gekocht geloof ik, ben 1,79 lang.
p.s. alweer 96 pagina's~!! als je nog ideeen hebt voor de openingspost pb me dan!
Ja inderdaad gewoon goed. Ruim zat in ieder geval. Ik heb (en had) altijd maatje M. Ik pas regenpak nog steeds, terwijl ik nu toch echt een buikje heb.
Hangt een beetje van de smaak af, hoe pittig je noodles zijn . Had laatst ook flink scherpe! Volgens mij de groente variant .
Oh, ik vind de action hier best lief. Net sokken en sportbroek uit de actie gehaald. Slaap hij bij de kassa 2 keer sokken aan en laat me dus 3.30 afrekenen. Ik heb maar gedaan alsof ik niks doorhad, dus nu heb ik een sportbroek voor 1.70 . *ja, een beetje fout is het wel, maar dan moet hij maar opletten wat hij aanslaat hoor *
boooo
Geplaatst: 18-07-11 17:25
Ik heb Mama kip, van de Deen. En dan het hele zakje rode peper erin Edit; Noodles Soep
Naomi_Haffie
Geplaatst: 18-07-11 17:25
zo weer 16 euro lichter haha.
oliebol, zie je ik dacht vergeet wat... ben 'k vergeten naar de regenpakken te kijken.
Zo weer een nieuwe fotolijst gehaald deze madam dacht met dubbelzijdige tape wel een lijst op te kunnen hangen.. jaa deed het ook voor 30min tot ik ineens glas hoorde.. Lijst kapot.. Gelukkig is de action niet duur 5.95 weer een nieuwe lijst van 40X50
One_Love
Geplaatst: 18-07-11 19:26
Even een vraagje... die flexibele emmers hoe groot zijn die ongeveer? Ik wil nl grote voor hooi te voeren in stal en een kleine om gewoon biks te voeren.
Juud87
Geplaatst: 18-07-11 19:30
Ze zijn 40 liter. Zijn iets van 40x40 cm breed bovenaan en loopt iets taps toe
edit: maak er maar al gauw 60cm van, ben niet goed in maten schatten, maar na mijn handen ergens neer gelegd te hebben waarvan ik de maat weet is het wel wat klein, die 40cm :p
Kentaro
Geplaatst: 18-07-11 19:32
Ze hadden hier nu ook vierkante! Volgens mij hebben die meer inhoud dan die ronde!?
ze hebben ook een soort luxaflex... maar ben de naam kwijt weet iemand die ?dan kan ik even verder zoeken want de maat van m'n raam lag er niet bij ..
_Kellyy
Geplaatst: 18-07-11 19:39
Ik ben vandaag ook weer geweest. - 2 bloemenoorbellen. ( 2 pakketjes) - Axe douchegel - 2 hartjes vaasjes - 1 paar herensokken - 1 paar damessokken - Notitieblokje