Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joanieke schreef:Goedemorgen ! Haha, ik ben na al super blij met de app! Ik had mijn wekker om 6:50 gezet en je kunt zelf bepalen hoe laat van te voren je hem wil af laten gaan, hij staat standaard op 30 min, dus dan kan hij beginnen om 6.20 bij mij, vond dat wel erg vroeg dus had m op 20 min. gezet, je kan ook nog kiezen voor 10 minuten en een heleboel langere tijden, tot 90 min (;
Maartje__ schreef:Joanieke schreef:Goedemorgen ! Haha, ik ben na al super blij met de app! Ik had mijn wekker om 6:50 gezet en je kunt zelf bepalen hoe laat van te voren je hem wil af laten gaan, hij staat standaard op 30 min, dus dan kan hij beginnen om 6.20 bij mij, vond dat wel erg vroeg dus had m op 20 min. gezet, je kan ook nog kiezen voor 10 minuten en een heleboel langere tijden, tot 90 min (;
En je hebt een no-alarm mode, mooi voor de uitslaapdagen. Wel graffekje, maar geen wekker
Kido schreef:Appart meestal doen ze geen nieuwe maar eentje die compleet is nagekeken en vernieuwd wat stuk was.
En als je een 4 opstuurt krijg je een 4 terug dus ikbenellen vaag verhaal.
Evony had je de jouwe via Apple gekocht?
En moet je de jouwe compleet opsturen en daarna kreeg je een nieuwe?
Chrissie schreef:Kido schreef:Die up date is toch al een tijdje uit?
Of is er een nieuwe?
De update naar 5.1 is woensdag uitgebracht!
Polivy schreef:Niezel, de verandering sinds woensdag is dat je die dus altijd hebt. Dus niet twee keer hoeft te drukken op Home tijdens vergrendeling.