Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar de kast die we nu hebben uitgezocht, vind ik ook wel heel gaaf!! En past ook precies op onze kamer!! 
Nu ben ik opzoek naar een plaatje van een grote beetje driehoekig hoge lange lantaarn waarin je echt een vlam ziet (op lampolie brand die volgens mij). Iemand een idee? (Kan op Google niets vinden, Intratuin ook niet).
. Wij willen dit jaar de achtertuin doen, is hard nodig.
.
Daar gaan wij dit voorjaar ook mee beginnen.. Ook nog geen idee wat we willen.. Schuurtje hebben wij al wel, best wel groot, er zouden 2 auto's in kunnen. Die van mijn vriend staat nu sowieso erin omdat hij die amper gebruikt, heeft een Caddy van het werk. Het schuurtje is ook alleen van hout, maar die gaat mijn vriendje in het voorjaar ook helemaal isoleren en zorgen dat er electra is ed. Verder komt er een vijver in en verder hebben we echt nog geen idee! Wij hebben ook nog wel een behoorlijke voortuin, dus daar moeten we ook nog eens flink over nadenken!!
En die truc om dan bij de klink te komen ken ik.. Dat hadden wij in ons oude huurhuisje ook, wel handig als we een keer de sleutel vergeten waren!
veerledec schreef:Bij de bouwmarkt kan je van die dingen kopen om ervoor te doen. Een klepje, of eentje met van die 'borstels'.
En een sticker met het verzoek om ivm kou de post goed naar binnen te duwen. Ik had eerder dat de enveloppen er half inzaten waardoor de wind zo naar binnen blies! K k koud... 
) weet ik dat die borstels echt rot zijn. Je moet enorm je best doen (met 2 handen = irritant) om de post erdoor te frotten...
veerledec schreef:Bij de bouwmarkt kan je van die dingen kopen om ervoor te doen. Een klepje, of eentje met van die 'borstels'.

Ik denk dat het belangrijk is dat je weet waar de zon staat, zodat je daar je terras(en) en beplanting op kunt aanpassen.