HTC Telefoons

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Murthul

Re: HTC Telefoons

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 01:12

ik heb ooit ook een onder stroom staande douche gehad, wilde de knoppen nooit uitdraaien vanwege dat tintelende gevoel.. gauw iets regelen, want das niet gezond!

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 09:28

Wie heeft er de HTC Wildfire S en kan er iets nuttigs over vertellen? Positief en negatief?

Mijn Samsung Pixon is na 3 jaar gister dan toch dood gegaan, hij reageert niet meer op toucscreen en krijg m niet meer aan de gang. Dus op zoek naar een nieuwe en nu ligt de twijfel tussen HTC Wildfire S en de Samsung Galaxy Ace.

Hulp is welkom! :D

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 12:34

Ik heb de wildfire s en vind m erg fijn, was wel erg wennen qua typen, maar ik kwam van een blackberry af..

Livito

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 18:11

ik heb het zelfde als myrthe_Yoto :j

Glitfaxi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 18:42

Heeft er iemand net als ik problemen met de aan-uit/vergrendel knop?

Livito

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 18:44

wat voor probleem heb jij ermee dan ?
ik heb wel is dat hij niet reageert , maar dat vind ik niet echt een probleem hihi

x_spekkie_xJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 19:42

Heel tevreden met wildfire s hier :) Enige minpunt is intern geheugen, dat is klein, maar bij de Ace nog kleiner. Heb er trouwens nog geen last van, kan al mijn apps tot nu toe nog kwijt.

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 19:46

Ja dit herken ik!
Ik heb dit als hij in de oplader zit en hem boven mij heb, dus als ik lig ;)
Heb hier ook al wat geplaatst over het warm worden van de telefoon als hij in de oplader zit, maar vind ook dat hij erg warm word als je hem lang in je hand hebt. Misschien dat het toch iets met stralingen te maken heeft.

Kentaro schreef:
Hoi, ik heb zelf geen HTC maar m'n vriend wel.
Nu was ik heel benieuwd of er meer mensen zijn die wanneer ze de telefoon in hun hand hebben, zeg maar een soort van tintelend gevoel in hun vingers/hand krijgen???
M'n vriend had ik er al een paar keer over gehoord. Vanavond had ik hem zelf even in m'n hand en wat een vervelend gevoel kreeg ik!!

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 19:47

Een vriendin van mij heeft sinds een paar dagen de Wildfire S, ze is er erg tevreden over, kan ook genoeg apps kwijt.Vind het een schattig klein telefoontje :D

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 19:58

PrimaDonna_ schreef:
Ja dit herken ik!
Ik heb dit als hij in de oplader zit en hem boven mij heb, dus als ik lig ;)
Heb hier ook al wat geplaatst over het warm worden van de telefoon als hij in de oplader zit, maar vind ook dat hij erg warm word als je hem lang in je hand hebt. Misschien dat het toch iets met stralingen te maken heeft.
[/quote]

Ik dacht ook al aan stralingen. Maar is het dan niet vreemd dat we dat met zijn vorige telefoon (de wildfire) niet hadden?!?

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 20:11

Mijn Wildfire start steeds opnieuw op.. Erg irritant, want ik merk er dan niks van, tot dat ik zie dat ik mn wachtwoord in moet voeren..

Nog meer die dat hebben?

Livito

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 20:12

_Charlotte schreef:
Mijn Wildfire start steeds opnieuw op.. Erg irritant, want ik merk er dan niks van, tot dat ik zie dat ik mn wachtwoord in moet voeren..

Nog meer die dat hebben?

ja dat heb ik ook :oo , dan gaat hij bijv snachts uit en dan kijk ik sochtens en moet ik idd mijn pincode invoeren ... wildfire kwaaltje ?

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 20:13

x_spekkie_x schreef:
Heel tevreden met wildfire s hier :) Enige minpunt is intern geheugen, dat is klein, maar bij de Ace nog kleiner. Heb er trouwens nog geen last van, kan al mijn apps tot nu toe nog kwijt.

Anders moet je de app SD move even downloaden, kun je je apps op je SD kaart zetten :)

Glitfaxi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 20:18

Livito schreef:
wat voor probleem heb jij ermee dan ?
ik heb wel is dat hij niet reageert , maar dat vind ik niet echt een probleem hihi

Dat was eerst bij mij ook het verhaal, maar het wordt steeds erger en ik moet nu minstens 10x drukken voordat hij hopelijk eens aan gaat...

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 21:50

Livito schreef:
_Charlotte schreef:

Nog meer die dat hebben?

ja dat heb ik ook :oo , dan gaat hij bijv snachts uit en dan kijk ik sochtens en moet ik idd mijn pincode invoeren ... wildfire kwaaltje ?

Klopt! Bijna iedere ochtend!
Maar ik heb het ook vaak als hij in mn zak zit.. Vandaag 2 keer achter elkaar. Had m net weer aan gezet en toen ging ie weer..

Baal dat ik een half jaar aan mn abonnement heb geplakt, anders had ik deze maand een nieuwe gemogen :+

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 15:05

Ik heb sinds een uur de Wildfire S, in het begin kan je instellen internet en wifi en alleen wifi.
Ik heb alleen Wifi, omdat ik geen internet in mijn abbo wil, maar gaat de telefoon dan ook echt niet op het internet? Behalve dan via wifi verbindingen? Anders wordt het wel een duur grapje. :D

Net zoals je in stelt of je het weer wilt zien op je scherm, gaat dat via internet of niet?

Heb namelijk geen zin om straks torenhoge rekeningen te hebben. :+

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 17:04

Je hebt een snelmenu daarvoor. Als je die bovenste balk naar beneden zwiept (waar ook je meldingen staan, hoop dat je snapt wat ik bedoel :P ) dan kun je onderaan kiezen voor snel instellen. Als je daar mobiel netwerk uit zet, en wi-fi aan, betaal je niks. Het weer wordt dan alleen weergegeven als je wi-fi verbinding hebt :)

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 17:19

Ah, super!! Weer iets nieuws ontdekt. :+
Maar Wifi staat inderdaad aan en mobiel uit! Dus als ik geen verbinding meer met wifi heb, zet die niet automatisch mobiel internet aan? Heb namelijk wel eens gehoord dat telefoon dat wel deden, automatisch op internet gaan. :)

Dankjewel in ieder geval!!!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 17:30

Nee, mijn desire s niet in ieder geval. Wel dat ie automatisch op wi-fi gaat als dat kan, maar niet automatisch op mobiel netwerk.

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 17:53

OKee, dat is mooi! :D

Wendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 17:59

Ik weet niet of de vraag al eerder is gesteld maar sinds een week of 4 moet ik alle nachten mijn wildfire aan de oplader hebben. De ene keer gaat het overdag goed en de andere keer is hij aan het einde van de middag leeg...... Heb er al een heleboel apps afgehaald maar het probleem is nog niet helemaal opgelost!
Wie heeft hier ook last van en al een oplossing gevonden?

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 18:12

ik heb ook last van de korte batterijduur, mn blackberry ging tot 2 dagen mee, dat vind ik t enige nadeel, twijfel erover om een grotere batterij te kopen

x_spekkie_xJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 20:11

imd schreef:
x_spekkie_x schreef:

Anders moet je de app SD move even downloaden, kun je je apps op je SD kaart zetten :)

Die heb ik, maar echt heel veel apps kunnen niet verplaatst worden, echt zonde.

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 20:22

Even een blondmomentje.. Klopt het dat ik mijn Htc (wildfire) kan opladen met een blackberry oplader? :+

Vond het wel wennen hoor dat typen enzo! Kwam van een blackberry was.. Heb hem sinds zaterdag ochtend en der blij mee!

Livito

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 20:25

@maaike dat heb ik wel vaker gehoord idd dat je hem zo ook op kan laden hihi maar heb er zelf geen ervaring mee ..

@wendel daar ben ik ook wel benieuwd naar :j