Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kentaro schreef:Hoi, ik heb zelf geen HTC maar m'n vriend wel.
Nu was ik heel benieuwd of er meer mensen zijn die wanneer ze de telefoon in hun hand hebben, zeg maar een soort van tintelend gevoel in hun vingers/hand krijgen???
M'n vriend had ik er al een paar keer over gehoord. Vanavond had ik hem zelf even in m'n hand en wat een vervelend gevoel kreeg ik!!
PrimaDonna_ schreef:[/quote]Ja dit herken ik!
Ik heb dit als hij in de oplader zit en hem boven mij heb, dus als ik lig
Heb hier ook al wat geplaatst over het warm worden van de telefoon als hij in de oplader zit, maar vind ook dat hij erg warm word als je hem lang in je hand hebt. Misschien dat het toch iets met stralingen te maken heeft.
_Charlotte schreef:Mijn Wildfire start steeds opnieuw op.. Erg irritant, want ik merk er dan niks van, tot dat ik zie dat ik mn wachtwoord in moet voeren..
Nog meer die dat hebben?
Livito schreef:_Charlotte schreef:Mijn Wildfire start steeds opnieuw op.. Erg irritant, want ik merk er dan niks van, tot dat ik zie dat ik mn wachtwoord in moet voeren..
Nog meer die dat hebben?
ja dat heb ik ook, dan gaat hij bijv snachts uit en dan kijk ik sochtens en moet ik idd mijn pincode invoeren ... wildfire kwaaltje ?
imd schreef:x_spekkie_x schreef:Heel tevreden met wildfire s hierEnige minpunt is intern geheugen, dat is klein, maar bij de Ace nog kleiner. Heb er trouwens nog geen last van, kan al mijn apps tot nu toe nog kwijt.
Anders moet je de app SD move even downloaden, kun je je apps op je SD kaart zetten