@Chrissie_ dus je wil je iPhone niet verkopen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
smokey17 schreef:nou ik heb mijn iphone nou bijna 2 maand....en de oplader is nou al stuk....hij laadt nog wel op, maar de beschermende lag om het snoer laat los en de binnenkant ligt nou bloot.
Iemand enig idee of dit binnen garantie valt?
kelcy schreef:smokey17 schreef:nou ik heb mijn iphone nou bijna 2 maand....en de oplader is nou al stuk....hij laadt nog wel op, maar de beschermende lag om het snoer laat los en de binnenkant ligt nou bloot.
Iemand enig idee of dit binnen garantie valt?
je hebt een half jaar garantie op de accessoires en accu! dus terug naar de winkel!
Courses schreef:T-Mobile is echt zo'n not done.
Zoveel klachten, zoveel gezeur, nergens bereik [sommige steden wel, echte uitzonderingen]
Chrissie_ schreef:Ik ga over op de bb. mijn abonnement is afgelopen en omdat de levertijd van de witte iphone 4 te lang is, en de eventuele problemen met t-mobile durf ik het niet aan. Ik hou de iphone wel voor mijn agenda en muziek.
vonneke schreef:Mijn telefoon moet terug naar Apple denk ik. Hij schiet om de havenklap van stil naar geluid met steeds trillen. Ook komt steeds het belletje in beeld.
Iemand bekend met dit irritante probleem?
Josefien schreef:[naam] schreef:Mijn telefoon moet terug naar Apple denk ik. Hij schiet om de haverklap van stil naar geluid met steeds trillen. Ook komt steeds het belletje in beeld.
Iemand bekend met dit irritante probleem?
hebben ze allemaal, heel irritant, als je em in je zak hebt kan ie dus op trillen schieten.
vonneke schreef:Liezel1 schreef:collega van mij had het ook, dat de snoeren bloot kwamen te liggen... en zij was er destijds al voor gewaarschuwd.
Ik heb dat ook, aan de aanzet van het stekkertje wat in de telefoon gaat